پنج شنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۹
خانه » بانک » تعامل حداکثری بانک ایران زمین با ذینفعان

تعامل حداکثری بانک ایران زمین با ذینفعان

بانک ایران زمین روش های تعاملی خود با مشتریان و کاربران را توسعه داده و زمینه های متعددی را برای دریافت پیشنهادها و انتقادها و نیز راهکارهای فردی و سازمانی، پیش روی مخاطبان خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، این بانک نه تنها الگوی «پاسخگویی» را به عنوان یکی از روش های مشتری مداری پیاده سازی کرده است، بلکه «اطلاع رسانی» را نیز از کانال های متعدد دنبال کرده است، به طوری که می توان آن را یک نهاد کامل در این حوزه دانست.

 

ارتباط با مشتریان

برای ارتباط با مشتریان در این بانک ابزارهای متعددی وجود دارد. مرکز تماس بانک ایران زمین با شماره تلفن ۰۲۱-۲۴۸۰۹ به صورت ۲۴ ساعته به مخاطبان پاسخگوست. همچنین ایمیل سازمانی مقام های مسئول بانک از جمله مدیرعامل در سایت بانک درج شده و امکان دریافت مطالب مخاطبان از این طریق فراهم است.

یک صفحه اختصاصی نیز برای ثبت انتقاد یا پیشنهاد مخاطبان در سایت بانک در نظر گرفته شده که افراد می توانند موضوعات مد نظر خود را در آن ثبت کرده و منتظر دریافت پاسخ باشند.

 

سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

این سامانه که در دسترس عموم است،  به خوبی مورد استقبال مخاطبان بانک ایران زمین قرار گرفته است. آن طور که آمار موجود روایت می کند، بانک ایران زمین تا کنون به همه سوالات دریافتی در این سامانه پاسخ داده و در این زمینه نمره کامل دریافت کرده است.

 

سایت و مجله

بانک ایران زمین به طور مرتب اخبار و اطلاعیه های مرتبط با خود را در سایت https://izbank.ir/ منتشر می کند. با این روش اقدامات روزمره بانک به اطلاع مخاطبان می رسد و فرایند آگاه سازی ذینفعان نسبت به این فعالیت ها عملیاتی می شود.

«ارتباط ایران زمین» نیز نام نشریه این بانک است که در آن انواع مطالب مرتبط با بانک و خدمات آن به مشتریان را می توان مطالعه کرد.

 

استفاده از رسانه های صوتی و تصویری

http://radio.izbank.ir/ نشانی اینترنتی رادیو «آوای ایران زمین» است که تازه ترین اطلاعات بانکی و غیربانکی را از منظر بانک ایران زمین برای شنوندگان روایت می کند. استفاده از ظرفیت پادکست برای مخاطبانی که بیشتر با فضای مجازی انس دارند، توانسته به خوبی این بخش را احیا کرده و نقطه تماس بسیار مطلوبی با این قشر ایجاد کند.

https://www.aparat.com/izbank در سامانه آپارات نیز انواع محتواهای تصویری تولید شده توسط بانک ایران زمین دیده می شود.

 

شبکه های اجتماعی

https://t.me/izbank لینک کانال رسمی بانک ایران زمین است که اکنون بیش از ۱۱ هزار دنبال کننده دارد. در این کانال علاوه بر اخبار بانک، مطالب مورد علاقه عموم مخاطبان به ویژه مشتریان بانک نیز بارگذاری می شود. در صفحه اینستاگرامی بانک ایران زمین به نشانی https://www.instagram.com/izbank.ir/ با حدود ۵۵ هزار دنبال کننده نیز می توان تازه ترین اطلاعات درباره اقدامات بانک را به صورت صوتی و تصویری مشاهده کرد.

آن گونه که روایت شد، بانک ایران زمین در حوزه استفاده از ظرفیت های ارتباط با مشتریان و سایر ذینفعان، فعالیت حداکثری دارد و تقریبا از همه رسانه های تصویری، صوتی، دیجیتال و مکتوب ممکن بهره برداری می کند.

 

* کد خبر: 13657

این را نیز بررسی کنید

تجربه یک روز بدون کرونا با خدمات بانکداری الکترونیک بانک سینا

گزارش های پزشکی نشان می دهد که شعب بانک ها، مطمئن ترین جا برای ابتلای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *