جمعه , ۳۰ مهر ۱۴۰۰
خانه » ویژه » آغوش باز «سیما» به روی بیمه گران

آغوش باز «سیما» به روی بیمه گران

تلویزیون که سالها در قبضه بانک ها بود و از هر گوشه و کنار برنامه های آن نام یک بانک ایرانی دیده و شنیده می شد، این روزها آغوش خود را به روی بیمه گران باز کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، مدتهاست که بانک ها دیگر نقشی در تبلیغات تلویزیونی ندارند. دیگر از تبلیغات پر سر و صدا و طولانی مدت قرعه کشی حساب های قرض الحسنه، افتتاح حساب های ویژه و سپرده گذاری های بانکی در تلویزیون و رادیو خبری نیست.

رسانه فراگیر صداوسیما پس از آن که در برنامه های متعدد اقتصادی خود به تقابل با بانک ها پرداخت و آنها را به چالش کشید، گویا در یک اقدام نانوشته از سوی آنها تحریم شده و تقریبا نمی توان سهم چندانی از تبلیغات بانک را در آن شاهد بود.

اکنون اما نقش صنعت بیمه در برنامه های تلویزیونی پررنگ تر شده است. شرکت بیمه ما در اقدامی مشترک با بانک ملت، توانسته سهم مطلوبی از برنامه های سیما را در اختیار بگیرد و خود را در برنامه پربیننده عصر جدید به رخ بکشد.

این که همه شرکت کنندگان در برنامه پر ریسک و پرحادثه «عصر جدید» تحت پوشش یک شرکت بیمه باشند، به تنهایی می تواند اثر قابل توجهی بر ذهن بینندگان بگذارد. شاید عصر جدید را بتوان بهترین مکان برای ارائه خدمات یک شرکت بیمه ای دانست و بیمه ما به درستی اهمیت این ماجرا را درک کرده است.

«دور برگردون» برنامه دیگری است که در آن از «بیمه» نامی به میان می آید. اهمیت موضوع بیمه، داشتن بیمه نامه و نیز لزوم کاهش حوادث جاده ای که سهم زیادی از خسارت های صنعت بیمه را در بر می گیرد، این برنامه را برای بیمه گران مهم جلوه می دهد.

در حالی که گفته می شود بیش از ۹۰ درصد موتورسیکلت ها بیمه نامه شخص ثالث ندارند، این برنامه به طور مستقیم به این موضوع پرداخته و آن را ترویج می کند. دور برگردون با مشارکت بیمه مرکزی و صندوق تامین خسارت های بدنی تهیه و ضبط شده است.

شرکت بیمه رازی نیز این روزها سهمی از جدول پخش تلویزیون را به خود اختصاص داده است. این شرکت که در حال ری برندینگ است، در تلویزیون «راز» خود را با مشتریان و البته عموم مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

تبلیغات محیطی بیمه رازی نیز باعث شده است دست کم نام یک بیمه گر، مکرر بر سر زبان ها باشد و از این طریق خدمات صنعت بیمه تا حدودی ترویج شود.

آنچه این روزها در رسانه ملی و با سمت و سوی بیمه گری رخ می دهد گرچه مناسب حجم بزرگ عملیات بیمه گران نیست، اما می توان آن را گامی موثر در راستای اشاعه فرهنگ بیمه میان عموم مردم دانست.

* کد خبر: 13097

این را نیز بررسی کنید

شش ماه پرداخت حق بیمه بدون قرارداد برای مشترکان برق!

با وجود گذشت شش ماه از سال جاری، هنوز هیچ بیمه گری حوادث مشترکان خانگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *