جمعه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
خانه » بانک » تمدید گواهینامه سیستم مدیریت شکایت مشتری در بانک سامان

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت شکایت مشتری در بانک سامان

بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان موفق به تمدید آخرین ویرایش استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، برای ۵ سال متوالی موفق به تمدید گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲ شد. در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.

گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲، راهنمایی برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت مدیریت و رسیدگی به شکایت‌ها برای انواع فعالیت‌های تجاری است.

* کد خبر: 13087

این را نیز بررسی کنید

بانک سپه

طرح بخشودگی جرائم تأخیر بدهی تسهیلاتی در بانک سپه

بانک سپه به منظور تکریم مشتریان خود از عید سعید فطر تا عید غدیر خم، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *