چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
خانه » بانک » تمدید گواهینامه سیستم مدیریت شکایت مشتری در بانک سامان

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت شکایت مشتری در بانک سامان

بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان موفق به تمدید آخرین ویرایش استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، برای ۵ سال متوالی موفق به تمدید گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲ شد. در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.

گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲، راهنمایی برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت مدیریت و رسیدگی به شکایت‌ها برای انواع فعالیت‌های تجاری است.

* کد خبر: 13087

این را نیز بررسی کنید

اولین گام بانک پارسیان برای تحقق شعار سال با صدور نخستین اوراق گام

در راستای اجرای برنامه ها و سیاست های بانک پارسیان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *