جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام غیرحضوری شرکت کارگزاری بانک کارآفرین

جهت رفاه حال مشتریان و با هدف کاهش مراجعات حضوری به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، سامانه ثبت‌نام غیرحضوری کارگزاری بانک کارآفرین راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و خرید و فروش اوراق بهادار در بورس، پس از ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام و دریافت کد بورسی، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه ثبت‌نام غیرحضوری شرکت کارگزاری بانک کارآفرین به آدرس https://karaexpress.ir و پس از احراز هویت توسط نماینده شرکت کارگزاری، از تمامی خدمات نوین بازار سرمایه بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، خدمات قابل ارائه در این سامانه شامل دریافت دسترسی معاملات اینترنتی (آفلاین) و معاملات برخط (آنلاین) برای سرمایه‌گذاران محترم خواهد بود. گفتنی است به منظور رفاه حال سهامداران محترم، شرکت کارگزاری بانک کارآفرین پیش از این از سامانه ثبت سفارش فروش غیرحضوری سهام عدالت نیز بهره‌برداری کرده است.

سهامداران عدالت که روش مستقیم آزادسازی سهام را انتخاب نموده باشند، می‌توانند با مراجعه به آدرس https://se-karafarin.rayanbroker.ir نسبت به فروش سهام خود اقدام نمایند. شایان ذکر است که ثبت فروش سهام عدالت از طریق پنل شرکت کارگزاری بانک کارآفرین، محدود به مشتریان بانک نبوده و برای عموم صاحبان سهام عدالت قابل بهره‌برداری خواهد بود.

اقدام شایسته دیگر در تکمیل سبد خدمات شرکت کارگزاری بانک کارآفرین، پیاده‌سازی سامانه احراز هویت غیرحضوری سجام است که به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر: 12919

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *