چهارشنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
خانه » بیمه » بیمه ایران و دانشگاه جامع علمی کاربردی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

بیمه ایران و دانشگاه جامع علمی کاربردی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مدیر عامل بیمه ایران، در جریان امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و شرکت سهامی بیمه ایران، گفت: تبادل این تفاهم‌نامه موجب گسترش آموزش‌های تخصصی در تنها مرکز آموزش علمی کاربردی صنعت بیمه در ایران خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، دکتر رضایی گسترش فرهنگ بیمه و بیمه‌گری، رفع نیازهای بیمه‌گذاران و شناخت بیشتر نیازهای آنان و خلق محصولات جدید را از نتایج این تفاهم‌نامه برشمرد و افزود: همکاری بین دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیمه ایران موجب گسترش سطح آموزش در صنعت بیمه خواهد شد و کارشناسان با حضور در دوره های آموزشی شناخت بیشتری نسبت به نیازهای فنی صنعت بیمه و بیمه گذاران پیدا خواهند کرد تا در جهت برآورده کردن آنها گام های موثرتری بردارند.

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه برای افزایش نقش صنعت بیمه در توسعه اقتصادی کشور باید همکاری بین دانشگاه و این صنعت افزایش یابد، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد این باشیم که نمایندگان و کارشناسان بیمه ایران بتوانند نقش بیشتری در رفع نیازهای بیمه ای مردم داشته باشند و با افزایش سطح آگاهی و دانش در صنعت بیمه بیش از گذشته در خدمت مردم باشیم.

محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این جلسه با بیان اینکه این دانشگاه تنها دانشگاهی است که توانایی برگزاری دوره های پودمانی را دارد، به تجهیز مرکز علمی کاربردی بیمه ایران به ابزارهای آموزش از راه دور و غیر حضوری اشاره کرد و افزود: این دوره های کوتاه مدت و پودمانی نیاز به حضور کارآموزان و دانشجویان در مرکز تهران ندارد و می‌تواند در همه استان‌ها تحت نظر بیمه ایران برگزار شود.

سید محمد ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران هم با بیان اینکه امروزه ثابت شده است سازمانهای یادگیرنده با ثبات بیشتری در تطبیق با تغییرات موفق هستند، به اهمیت حیاتی و نقش رشته‌های تخصصی مورد نیاز صنعت بیمه اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد رشته‌های تخصصی بیمه ای مانند حقوق بیمه که در سال های گذشته در بیمه ایران انجام شده موجب موفقیت صنعت بیمه در رویارویی با مسائل مختلف می‌شود.

حمید معینی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران نیز در این جلسه با اشاره به نقاط ضعف شبکه فروش گفت: بی اطلاعی از انواع رشته‌های بیمه ای، فنون بازاریابی و مدیریت ریسک موجب قانع نشدن بیمه‌گذار شده و در نتیجه بیشتر نمایندگان به ثالث فروشی روی آورده‌اند بنابراین گسترش آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف موجب برطرف شدن این نقص شده و نمایندگان را تقویت خواهد کرد تا حضور قدرتمندی در ارائه انواع رشته های بیمه‌ای به بیمه گذاران داشته باشند.

شایان ذکر است این تفاهم نامه با هدف گسترش تعاملات علمی میان بیمه ایران با دانشگاه‌ها و به ویژه در حوزه‌های تخصصی و کاربردی و نیز تسهیل فرآیندهای ارزیابی صلاحیت های حرفه‌ای منعقد شده و علاوه بر نیازهای بیمه ایران بخشی از نیازهای علمی صنعت بیمه را تامین خواهد کرد.

* کد خبر: 12633

این را نیز بررسی کنید

بیمه کوثر

انتصابی دیگر در بیمه کوثر

طی حکمی از سوی مدیرعامل بیمه کوثر، لاله کریمی به‌‌ عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *