پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران، خدمتی ویژه به عموم مشتریان

درست است که مشتری هر بانکی خدمات مختلفی از آن دریافت می کند، اما تفاوت کسانی که بیشتر تراکنش می زنند و یا خدمات بانک را به دیگران معرفی می کنند با سایرین چیست؟

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، تصور کنید یک مشتری همه تراکنش های غیرحضوری خود را با اپلیکیشن یک بانک انجام می دهد. یا تصور کنید یک مشتری به جای پرداخت پول نقد به عنوان هدیه، کارت هدیه به دیگران می دهد و اتفاقا این کارت های هدیه را هم فقط و فقط از یک بانک خریداری می کند.

آیا این مشتری با مشتری دیگری که هیچ کدام از این اقدامات را انجام نمی دهد، برابر است؟

بانک صادرات ایران به درستی و در راستای تکریم مشتریان و نیز نشان دادن میزان اهمیت استفاده از خدمات این بانک برای بهره برداران، باشگاه مشتریان را طراحی کرده است.

هر مشتری بانک صادرات ایران می تواند به ساده ترین شکل ممکن و تنها با مراجعه به نشانی اینترنتی https://club.bsi.ir/ در این سامانه عضو شود. پس از عضویت در این سامانه است که متوجه می شود وارد دنیای تازه ای خدمات بانک شده است.

 

با طرح ها آشنا شوید

باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران برای فعالیت های روزمره اعضای خود امتیازاتی در نظر گرفته است.

بر این اساس عضویت در باشگاه، دعوت دیگران به باشگاه، شرکت در مسابقات طراحی شده در باشگاه، نصب و استفاده از اپلیکیشن های بانک، خرید از درگاه های اینترنتی بانک و … هر کدام یک امتیاز ویژه خود دارند.

جمع کردن این امتیازات باعث افزایش سطح مشتریان می شود و در نتیجه شانس برنده شدن در قرعه کشی ها افزایش می یابد.

«طرح فراز» نیز به مشتریان اجازه می دهد در صورت افزایش منابع خود در تمامی زیربخش های حساب های ارزی و ریالی به نحوی که این افزایش منجر به ارتقای رده مشتری به رده های بالاتر شود، امتیاز حسب کنند.

 

امتیاز من کجاست؟

عضو باشگاه مشتریان می تواند با مراجعه به این سامانه و انتخاب گزینه «باشگاه من»، امتیازات خود را مشاهده کند و از روند تغییر آن با خبر شود. قرعه کشی ها و جوایز آنها نیز در همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران ارزش افزوده ای است که مشتریان عادی این بانک را به مشتریان وفادار تبدیل می کند. از سوی دیگر این باشگاه یک فضای تعاملی میان مشتری و بانک ایجاد می کند، به گونه ای که طرح ها و ایده های نو و مبتکرانه در این سامانه قابل دریافت است.

کد خبر: 11903

این را نیز بررسی کنید

برگزاری چهار معارفه جدید در بانک ملی ایران

مراسم معارفه عباس پیروزی معاون اعتباری بانک ملی ایران،فرشاد شهید زاده نائینی سرپرست مدیریت امور …

۳ دیدگاه ها

  1. با سلام هرگز صورت مسِله را پاک نکنیم وگناه ناتوانی خودرا به گردن دیگران نیاندازیم در میان سود جویان ادم های شریفی هم هستند که حقایق را بیان میکنند. مردم را ازار ندهید ریمای شما نقص دارد اول انکه بدلیل نداشتن تنظیمات قادر به تغییر رمز عبور خود نیست .من مجبور به حذف ودانلود مجدد شدم ولی با کمال تاسف پاسخ مدام میدهد اشکال در ارتباط با سرور مجددا تلاش کنید من مردی ۷۰ ساله بیمار قلبی باسابقه عمل باز بای پس عروق کرنر هستم .ونمیتوانم در این اوضاع بیماری بهبانک مراجعه کنم کسی راهم ندارم تکلیفم با این نرم افزار چیست . فعلا ازطریق *۹۱۷#رمز یکبار مصرف میگیرم اما طریق مطمءنی نیست وحفظ ۷ رقم برایو سخت است .متشکر میشوم کمکم کنید. با سپاس پیشدادیان

  2. دوست عزیز شما اگر صاب یا باشگاه مشتریان بانکصادرات رانصبکرده باشید دیروز رسانی کنید به راحتی می توانید هم ازطریق پیامک وهم از طریق خود نرم افزار صاب ویا ریما رمز یک بار مصرف دریافت ت کنید و بلافاصله آنرا کپی کنید و در مهلت ۱۲۰ ثانیه از آن در عملیات مربوطه استفاده کنید واگر هم زمانراازدست دارید می توانید دوباره درخواست رمز یکبار مصرف بنایی.موید باشید

  3. سلام و عرض احترام..از دوستانی که اطلاعاتی دارن درخواست دازم بفرماین که اشنایی یک مدال چند پر نقره ای رنگ (حدود ۶۷ گرم) دریافت کرده که روش نوشته نشان مشتریان وفادار با غلامت ابی بانک صلدرات ذر بالای ائنووولیت مدال نقره هست و کم یاب یا روکش هست و فراوان اهدا شده؟ خیلی ممنونم(روش نوشته دیگری غیر از گل در اطراف مدال ندارد و عیار نقره یا نوشته ای در رو یا پشت مدال در مورد نقره ننوشته ولی قطعا روکش نقره یا روکش نقره هست)
    خیلی ممنونم لطفا به ایمیل من پیام بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *