شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۸
خانه » بانک » باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران، خدمتی ویژه به عموم مشتریان

باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران، خدمتی ویژه به عموم مشتریان

درست است که مشتری هر بانکی خدمات مختلفی از آن دریافت می کند، اما تفاوت کسانی که بیشتر تراکنش می زنند و یا خدمات بانک را به دیگران معرفی می کنند با سایرین چیست؟

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، تصور کنید یک مشتری همه تراکنش های غیرحضوری خود را با اپلیکیشن یک بانک انجام می دهد. یا تصور کنید یک مشتری به جای پرداخت پول نقد به عنوان هدیه، کارت هدیه به دیگران می دهد و اتفاقا این کارت های هدیه را هم فقط و فقط از یک بانک خریداری می کند.

آیا این مشتری با مشتری دیگری که هیچ کدام از این اقدامات را انجام نمی دهد، برابر است؟

بانک صادرات ایران به درستی و در راستای تکریم مشتریان و نیز نشان دادن میزان اهمیت استفاده از خدمات این بانک برای بهره برداران، باشگاه مشتریان را طراحی کرده است.

هر مشتری بانک صادرات ایران می تواند به ساده ترین شکل ممکن و تنها با مراجعه به نشانی اینترنتی https://club.bsi.ir/ در این سامانه عضو شود. پس از عضویت در این سامانه است که متوجه می شود وارد دنیای تازه ای خدمات بانک شده است.

 

با طرح ها آشنا شوید

باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران برای فعالیت های روزمره اعضای خود امتیازاتی در نظر گرفته است.

بر این اساس عضویت در باشگاه، دعوت دیگران به باشگاه، شرکت در مسابقات طراحی شده در باشگاه، نصب و استفاده از اپلیکیشن های بانک، خرید از درگاه های اینترنتی بانک و … هر کدام یک امتیاز ویژه خود دارند.

جمع کردن این امتیازات باعث افزایش سطح مشتریان می شود و در نتیجه شانس برنده شدن در قرعه کشی ها افزایش می یابد.

«طرح فراز» نیز به مشتریان اجازه می دهد در صورت افزایش منابع خود در تمامی زیربخش های حساب های ارزی و ریالی به نحوی که این افزایش منجر به ارتقای رده مشتری به رده های بالاتر شود، امتیاز حسب کنند.

 

امتیاز من کجاست؟

عضو باشگاه مشتریان می تواند با مراجعه به این سامانه و انتخاب گزینه «باشگاه من»، امتیازات خود را مشاهده کند و از روند تغییر آن با خبر شود. قرعه کشی ها و جوایز آنها نیز در همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران ارزش افزوده ای است که مشتریان عادی این بانک را به مشتریان وفادار تبدیل می کند. از سوی دیگر این باشگاه یک فضای تعاملی میان مشتری و بانک ایجاد می کند، به گونه ای که طرح ها و ایده های نو و مبتکرانه در این سامانه قابل دریافت است.

* کد خبر: 11903

این را نیز بررسی کنید

راه اندازی قابلیت استعلام قبوض در همراه بانک سینا

در راستای تکمیل خدمات قابل ارائه در همراه بانک سینا و تامین نیاز بانکی هموطنان، …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *