جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نخستین شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران در تهران افتتاح شد

نخستین شعبه تهران کارگزاری بورس بیمه ایران با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت افتتاح و به جمع هفت شعبه دیگر این کارگزاری که در شهرستان های مختلف ایران فعالیت دارند پیوست.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، این کارگزاری به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی بیشتر به مشتریان در تهران و گسترش فعالیت خود اقدام به افتتاح شعبه دیگری در تهران کرد .

مهدی محمود رباطی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل کارگزاری بورس بیمه ایران در مراسم افتتاحیه شعبه شیخ بهایی تهران حضور داشته و عنوان کرد : کارگزاری بورس بیمه ایران در نیمه دوم سال شاهد افتتاح دومین شعبه خود در سال ۹۸ بوده است.

رباطی افزود: با توجه به رونق فعلی بازار سرمایه و گسترش فرهنگ سهامداری در کشور این کارگزاری با سیاست توسعه جغرافیایی شعب خود ، در صدد برآمده تا شعبه دیگری در تهران افتتاح نماید .

مدیر عامل کارگزاری بورس بیمه ایران در ادامه با اشاره به اینکه افتتاح شعب میتواند گام بزرگی برای توسعه فعالیت های شرکت و کمک به رسالت توسعه بازار سرمایه و افزایش ضریب نفوذ این بازار باشد، خبر داد : این کارگزاری در صدد است تا در برنامه های آتی خود تا پایان سال شاهد افتتاح شعب بیشتری باشد تا جایی که تعداد شعب خود را از ۸ شعبه به ۱۷ شعبه گسترش دهد.

علیرضا مهرآبادی مدیر شعبه شیخ بهایی کارگزاری بورس بیمه ایران نیز در ادامه با اشاره به اهداف توسعه‌ای شرکت کارگزاری گفت:این برنامه توسعه ای با سرعت بسیار بالایی در حال طی شدن است و نوع مدیریت در شرکت کارگزاری بورس بیمه به‌عنوان یک مدل موفق و پیشرو در مدیریت شرکت‌های کارگزاری قلمداد می شود که با انحراف‌معیار نسبت به سایر شرکت‌های کارگزاری‌ که ماهیت دولتی دارند، اختلاف زیادی دارد.

وی ادامه داد: نوع خدماتی که توسط کارگزاری در زمان جاری ارائه می دهد حتی از کارگزاری‌های خصوصی نیز بسیار با سرعت‌عمل، دقت و کیفیت بالاتری مواجه هست. این بازار، بازاری نوپاست که امید به آینده دارد و باید به فرصت‌های رشد و توسعه در این بازار امیدوار بود.

کد خبر: 11536

این را نیز بررسی کنید

 بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *