شنبه , ۲ مرداد ۱۴۰۰
خانه » بانک » اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ برای رسیدگی به شکایات مشتریان بانک سامان

اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ برای رسیدگی به شکایات مشتریان بانک سامان

بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، موفق به دریافت ایزو ۱۰۰۰۲ شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲ شود. در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.

گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲، راهنمایی برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایت‌ها برای انواع فعالیت‌های تجاری از جمله فرآیندهای تجارت الکترونیک است.

* کد خبر: 11148

این را نیز بررسی کنید

مدیرعامل بانک ملی ایران

«موزه»، برگی پرافتخار از دفتر تاریخ بانک ملی ایران*

همزمان با چهارمین سالگرد تاسیس موزه بانک ملی ایران،‌ مدیرعامل این بانک در یادداشتی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *