سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۹
خانه » بیمه » خدمات CRM بیمه ملت شبانه‌روزی شد

خدمات CRM بیمه ملت شبانه‌روزی شد

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه‌ملت در هفت‌روز هفته و به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مشتریان و نمایندگان بیمه ملت است.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، این خبر را لیلا موسی‌زاده، سرپرست مرکز ارتباط با مشتریان بیمه ملت بیان کرد و افزود: این مرکز، در تمام ساعات شبانه‌روز و نیز روزهای تعطیل، قادر به ارائه خدمات پاسخگویی به مشتریان و نمایندگان است.

موسی‌زاده در همین خصوص بیان کرد: از اواسط تیرماه، شیفت‌های پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان به صورت ۷/۲۴ در حال ارائه خدمات به متقاضیان است.

سرپرست مرکز ارتباط با مشتریان شماره تماس ۸۵۳۳۳-۰۲۱ را به عنوان کانال ارتباطی مشتریان با شرکت بیمه ملت اعلام کرد و افزود: این مرکز در روزهای تعطیل و غیرتعطیل، به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و کلیه نمایندگان و مشتریان (زیان‌دیدگان، مقصران و بیمه‌گزاران) می‌توانند برای تسریع در دریافت اطلاعات مربوط به چگونگی و زمان مراجعه به مراکز پرداخت خسارت و نمایندگی‌های مربوطه با مرکز ارتباطات بیمه‌ملت تماس بگیرند.

* کد خبر: 10917

این را نیز بررسی کنید

قیمت خودرو

 تحول دیجیتال در ارکان بیمه ملت و ارائه محصولات و خدمات نوین

واحد توسعه کسب و کار دیجیتال، از سال گذشته در قالب یک اداره در بیمه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *