شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
خانه » بیمه » خدمات CRM بیمه ملت شبانه‌روزی شد

خدمات CRM بیمه ملت شبانه‌روزی شد

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه‌ملت در هفت‌روز هفته و به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مشتریان و نمایندگان بیمه ملت است.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، این خبر را لیلا موسی‌زاده، سرپرست مرکز ارتباط با مشتریان بیمه ملت بیان کرد و افزود: این مرکز، در تمام ساعات شبانه‌روز و نیز روزهای تعطیل، قادر به ارائه خدمات پاسخگویی به مشتریان و نمایندگان است.

موسی‌زاده در همین خصوص بیان کرد: از اواسط تیرماه، شیفت‌های پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان به صورت ۷/۲۴ در حال ارائه خدمات به متقاضیان است.

سرپرست مرکز ارتباط با مشتریان شماره تماس ۸۵۳۳۳-۰۲۱ را به عنوان کانال ارتباطی مشتریان با شرکت بیمه ملت اعلام کرد و افزود: این مرکز در روزهای تعطیل و غیرتعطیل، به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و کلیه نمایندگان و مشتریان (زیان‌دیدگان، مقصران و بیمه‌گزاران) می‌توانند برای تسریع در دریافت اطلاعات مربوط به چگونگی و زمان مراجعه به مراکز پرداخت خسارت و نمایندگی‌های مربوطه با مرکز ارتباطات بیمه‌ملت تماس بگیرند.

* کد خبر: 10917

این را نیز بررسی کنید

بیمه رازی

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی متحول می شود

کارشناس مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی با بیان اینکه این مرکز به زودی تحولات قابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *