جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازدید مدیرعامل بیمه آسماری از شعبه بوشهر

مدیرعامل بیمه آسماری ضمن بازدید از شعبه بوشهر، نشست صمیمانه‌ای را با رییس شعبه، پرسنل و شبکه فروش استان بوشهر داشت.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، علیرضا یزدان دوست در این نشست ضمن قدرانی از تمامی همکاران این شعبه و تأکید بر تأمین منافع ذینفعان اعم از بیمه‌گذاران، نمایندگان و سهامداران به اهمیت نقش نمایندگان در عملکرد شرکت اشاره کرد و گفت: در برنامه راهبردی شرکت، توجه ویژه و خاصی به شبکه فروش و نقش نمایندگان در کیفیت عملکرد شرکت شده است که با توجه به پویایی صنعت بیمه و همچنین به دلیل ریسک‌های جدید، ما نیز باید بروز بوده و راهکارهای جدید را اندیشیده و پیاده‌سازی کنیم.

وی آموزش نمایندگان را امری مهم تلقی کرد و گفت: آموزش نمایندگان ازجمله برنامه‌های مهم امور شعب و نمایندگان است چراکه با آموزش می‌توانیم از تمامی ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده نماییم.

یزدان دوست با اشاره به اینکه نمایندگان از عنصرهای فعال شرکت‌ها در بازار بیمه هستند اظهار داشت: نمایندگان بایستی در ارائه خدمات به مشتریان عملکرد قابل قبولی داشته باشندوستاد نیز باید تلاش کند تا تسریع در ارائه نرخ و شرایط و پرداخت خسارات را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیرعامل بیمه آسماری در پایان گفت: شعبه بوشهر بیمه آسماری با در نظر گرفتن چشم‌انداز شرکت و تمرکز بر ایجاد پرتفوی مناسب یکی از شعب موفق بیمه آسماری در راستای رسیدن به این اهداف می‌باشد.

کد خبر: 10707

این را نیز بررسی کنید

 بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *