پنج شنبه , ۶ تیر ۱۳۹۸
خانه » بانک » بازدید مدیر عامل بانک رفاه از شرکت خدمات انفورماتیک

بازدید مدیر عامل بانک رفاه از شرکت خدمات انفورماتیک

دکتر محمدعلی سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه به همراه تنی چند از مدیران ارشد این بانک، از شرکت خدمات انفورماتیک و بخش امنیت و پایش این شرکت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در این دیدار ابتدا مهندس سید ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک در خصوص جایگاه و نقش این شرکت در صنعت بانکداری کشور مطالبی را بیان داشت و با اشاره به مدیریت ۸۲ میلیارد تراکنش در پنج سامانه حاکمیتی مهم در سال ۹۷ تصریح کرد، زیرساخت های مناسبی جهت ارائه سرویس های مختلف و متنوع به بانکهای کشور در این شرکت فراهم شده است.

وی افزود: ظرفیتهای موجود در شرکت خدمات انفورماتیک در حوزه فناوری اطلاعات از جمله پلتفرم جدید بلاک چینی برنا و همچنین پلتفرم بانکداری باز شاهین، زمینه افزایش تعاملات با بانک رفاه خواهد بود.

در ادامه، دکتر سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه نیز ضمن تقدیر از فرصت ایجاد شده جهت توسعه همکاری ها به جایگاه این بانک در صنعت بانکداری کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بانک رفاه با داشتن حدود هزار شعبه و ۲۰ میلیون مشتری در سراسر کشور، بنابر ارزیابی های انجام گرفته توسط مراجع معتبر به عنوان بانک برتر مشتری مدار معرفی شده است.

وی با بیان اینکه بانک رفاه یک بانک اجتماعی است و ۴۵ میلیون ذینفع در کشور دارد، اضافه کرد: وجود نیروهای جوان و آموزش دیده، ارائه خدمت به میلیونها هموطن کارگر، بازنشسته و مستمری بگیر، حضور به عنوان بانک نخست حوزه سلامت و بهداشت و درمان، ارائه خدمات ارزی و دارا بودن صندوق سرمایه گذاری، کارگزاری و نیز مرکز نوآوری پویا و فعال، از جمله مزیتها و ظرفیتهای مهم بانک رفاه می باشد.

در پایان این دیدار، مهندس نجفی ضمن تاکید بر وجود نگاه ویژه به بانک رفاه در شرکت خدمات انفورماتیک با توجه به سهم این بانک در ارائه خدمت به اقشار بازنشسته و مستمری بگیران خاطرنشان کرد: این شرکت تلاش دارد ضمن پیگیری روندهای روز دنیا در حوزه های فناوری بانکی، دانش و بینش خود را با بانکها به اشتراک گذاشته و آن را ارتقا دهد.

مدیرعامل بانک رفاه نیز ابراز امیدواری کرد این دیدار به گسترش تعاملات فیمابین و بهره گیری حداکثری از ظرفیتهای طرفین منجر شود.

* کد خبر: 10437

این را نیز بررسی کنید

 «میراب»‌ پویشی برای اصلاح الگوی مصرف آب

مصرف آب در ایران در دهه‌های اخیر از الگوی درست و علمی تبعیت نکرده است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *