بیمه مرکزی امکانی را برای مخاطبانش فراهم کرده که از طریق سایت این نهاد، به صورت آنلاین با کارشناسان گفت و گو کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، در قسمت بالای صفحه اصلی سایت بیمه مرکزی، آیکونی نمایان شده که از «گفت و گوی آنلاین» حکایت دارد. با کلیک بر روی این آیکون، صفحه گفت و گو با کارشناس بیمه مرکزی نمایان می شود.
مخاطب گفت و گو ابتدا باید مشخص کند که در کدام یک از دسته های نماینده شرکت بیمه، کارگزار رسمی بیمه مستقیم، ارزیاب خسارت بیمه ای، بیمه گزار، زیان دیده، بیمه شده یا متقاضی اخذ بیمه است.
سپس می تواند با انتخاب یک نام نمایشی، گفت و گو با کارشناس را آغاز کرد و سپس در یک ارزیابی، میزان رضایت از نیز گفت و گو را اعلام کرد.
* کد خبر: 10389
باسلام مشاوره درخصوص کارمزد وهزینه صدور بیمه های ثالث خواستم
سلام خسته نباشید ببخشید من ماشینم ب خسارت بدنه خورده حال ماشین من دوتا بیمه بدنه داشته الان حق خسارت با نفر اول میباشد یا نفر دوم یعنی بیمه اولی باید خسارتو ب بنده بده یا بیمه دوم؟۴۸ساعت باهم اختلاف دارن
باسلام وعرض ادب خدمت کارشناس محترم بیمه مرکزی
سوالی که داشتم اینه که خودمونو ازطرف بیمه خاورمیانه بیمه عمر کردیم،میخواستم بدونم این بیمه درچهارچوب بیمه مرکزی مجوز خدمت داره یاخدای ناکرده کلاهبرداری درکاره،اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید،ممنون ومتشکرم اکبربالائی فاریابی