بیمه مرکزی امکانی را برای مخاطبانش فراهم کرده که از طریق سایت این نهاد، به صورت آنلاین با کارشناسان گفت و گو کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، در قسمت بالای صفحه اصلی سایت بیمه مرکزی، آیکونی نمایان شده که از «گفت و گوی آنلاین» حکایت دارد. با کلیک بر روی این آیکون، صفحه گفت و گو با کارشناس بیمه مرکزی نمایان می شود.
مخاطب گفت و گو ابتدا باید مشخص کند که در کدام یک از دسته های نماینده شرکت بیمه، کارگزار رسمی بیمه مستقیم، ارزیاب خسارت بیمه ای، بیمه گزار، زیان دیده، بیمه شده یا متقاضی اخذ بیمه است.
سپس می تواند با انتخاب یک نام نمایشی، گفت و گو با کارشناس را آغاز کرد و سپس در یک ارزیابی، میزان رضایت از نیز گفت و گو را اعلام کرد.
* کد خبر: 10389