شنبه , ۹ بهمن ۱۴۰۰
خانه » بیمه » راه‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر

راه‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر به منظور جلب اعتماد بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را برای نخستین بار در صنعت بیمه راه‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان و اعلام مدیر روابط‌ عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر، نرم‌افزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

احمدرضا عصاری تمایز در ارایه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیت‌های این مدیریت برشمرد و گفت: تمرکز بر مشتری‌مداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذی‌نفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعه‌هدف است.

وی تاکیدکرد: تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان می‌تواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.

* کد خبر: 10182

این را نیز بررسی کنید

بیمه تعاون

آغاز مسابقات فوتسال «اولین جشنواره ورزشی صنعت بیمه» به میزبانی بیمه تعاون

مسابقات فوتسال اولین جشنواره ورزشی صنعت بیمه، از فردا به میزبانی شرکت بیمه تعاون آغاز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *