شنبه , ۲ مرداد ۱۴۰۰
خانه » بیمه » راه‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر

راه‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر به منظور جلب اعتماد بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را برای نخستین بار در صنعت بیمه راه‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان و اعلام مدیر روابط‌ عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر، نرم‌افزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

احمدرضا عصاری تمایز در ارایه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیت‌های این مدیریت برشمرد و گفت: تمرکز بر مشتری‌مداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذی‌نفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعه‌هدف است.

وی تاکیدکرد: تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان می‌تواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.

* کد خبر: 10182

این را نیز بررسی کنید

رئیس کل بیمه مرکزی

 افزایش رضایتمندی بیمه‌ای مردم از بیمه گریزی پیشگیری می‌کند

میزان حق بیمه تابعی از نرخ تورم نیست و صنعت بیمه بیش از سودآوری به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *