دوشنبه , ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
خانه » بیمه » جوان‌گرایی، کلید پیشرفت بیمه کوثر

جوان‌گرایی، کلید پیشرفت بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر با به‌‌کارگیری افراد جوان، خلاق و پرتلاش توانست در سال‌های گذشته پیشرفت کند.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، مدیرعامل شرکت در دیدار با کارشناسان و نمایندگان سرپرستی استان استان گیلان، ضمن بیان این مطلب، تصریح‌کرد: حضور مدیران باتجربه و انتقال دانش و تجربه آنان به کارشناسان و نیز ایجاد یک نظام مدیریتی پویا و دارای بازدهی بالا موجب رشد و بالندگی شرکت شد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی شناسایی و بهره‌مندی از فرصت‌های پیش‌رو در سال‌جاری را از یکی از عوامل دستیابی به اهداف شرکت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: در سال گذشته با شناسایی و به کارگیری پتانسیل‌‌ها ۳۰۴میلیارد تومان سود محقق شد که از این مبلغ ۲۶۸میلیارد تومان از محل درآمد سرمایه‌گذاری در بازار بورس و مابقی از منابع سپرده‌های بانکی تامین شد.

وی از تفاوت نگاه بازار به شرکت در سال گذشته خبرداد و گفت: دانش و تخصص معاونان و مدیران فنی و غیرفنی، راه‌اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان، برقراری تعامل با ذی‌نفعان و نیز ایجاد بسترهای افزایش اعتماد عموم جامعه به شرکت از عوامل موثر در توسعه بازار بیمه کوثر بوده است.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود: برنامه‌محوری، اصلاح ترکیب پرتفو و تفویض اختیار به مدیران ستادی و استانی از دیگر عوامل موفقیت شرکت در سال گذشته بوده است.

* کد خبر: 10165

این را نیز بررسی کنید

درخواست رئیس کل بیمه مرکزی از وزارت بهداشت برای واکسیناسیون کارکنان صنعت بیمه

دکتر غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی طی نامه ای از وزیر بهداشت، درمان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *