جمعه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
خانه » بیمه » کشاورز: حال عمومی بیمه دی خوب است

کشاورز: حال عمومی بیمه دی خوب است

مدیرعامل شرکت بیمه دی اعلام کرد که این شرکت امسال زیان انباشته خود را صفر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، محمد رضا کشاورز امروز در نشستی خبری با بیان این که صورت های مالی شرکت بیمه دی از قویترین صورتهای مالی موجود در صنعت بیمه است، اظهار کرد: از دیدگاه من، حال عمومی بیمه دی خوب است.

وی در تشریح جزئیاتی از قرارداد این شرکت با بنیاد شهید برای ارائه پوشش بیمه مکمل درمان، گفت: خوشبختانه بخش قابل توجهی از حق بیمه این قرارداد وصول شد و یک هزار میلیارد تومان باقی مانده آن نیز به مرور دریافت خواهد شد.

کشاورز با اشاره به این که پرتفوی شرکت بیمه دی به جز قرارداد بنیاد شهید، حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: قرارداد بنیاد شهید، شرکت ما را از لحاظ پرتفو به دومین شرکت بیمه بخش خصوصی تبدیل کرد.

وی با تاکید بر این که بیمه شدگان بنیاد شهید از نحوه خدمت رسانی این شرکت رضایت دارند، گفت: نظرسنجی جامعی توسط دانشگاه تهران برگزار شد که نشان داد میزان رضایت مندی مطلوب است.

به گفته او، حجم این قرارداد به قدری بالاست که جا داشت دست کم یک هزار نفر را برای اداره امور مربوط به آن استخدام کنیم، در حالی که شرکت توانست با استفاده از ظرفیت های موجود در بازار، حداکثر با به کارگیری ۳۰ نفر نیروی تازه، آن را عملیاتی کند.

کشاورز این را هم گفت که این قرارداد بدون سقف و بدون فرانشیز است، اما برای کنترل هزینه های آن، مراجع درمانی مشخصی طرف قرارداد اعلام شده اند.

مدیرعامل بیمه دی با بیان این که این شرکت با عقلانیت و انضباط کاری در بازار حضور دارد، ادامه داد: تلاش کرده ایم فروش بیمه نامه شخص ثالث را محدود کرده و به جای آن در سایر بازارها حضور داشته باشیم، به طوری که فروش بیمه شخص ثالث شرکت ما در سال گذشته نسبت به دو سال قبل آن یک سوم بوده است.

به گفته او، این شرکت در شهر گرگان بیمه نامه های آتش سوزی فراوانی صادر کرده بود، اما در جریان سیل اخیر خسارت قابل توجهی به بیمه گزاران وارد نشد؛ با این حال تا کنون ۴۰ درصد خسارات ارزیابی شده ناشی از سیل در استان گلستان پرداخت شده است.

وی همچنین از موفقیت آمیز بودن کمپین فروش بیمه نامه های عمر این شرکت که در سال گذشته اجرا شد خبر داد و گفت: با اجرای این کمپین، توانستیم فروش یک سال قبل را در دو ماه حاصل کنیم.

به گفته کشاورز، این شرکت توانسته ارتباط خوبی با بیمه گزارانش برقرار کند، به طوری که روزانه ۷۵۰ نفر با مرکز تماس شرکت ارتباط می گیرند.

 

* کد خبر: 10128

این را نیز بررسی کنید

حضور گسترده بیمۀ آرمان در کنگره ملی رادیولوژی ایران

بیمه آرمان در سی و پنجمین کنگره رادیولوژی ایران در مرکز همایش­ های بین المللی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *