جمعه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
خانه » بیمه » افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر

افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر

کارشناسان شرکت بیمه کوثر به‌منظور افزایش رضایت ذی‌نفعان از ساعت ۸ الی ۲۴ پاسخگوی مشتریان هستند.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان و اعلام مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر، مشتریان شرکت می‌توانند در هر زمان و مکانی با سریع‌ترین و ساده‌ترین امکانات از طریق شماره تلفن و پیامک ۸۹۳۸۲-۰۲۱ و نشانی www.kins.ir و crm@kins.ir با کارشناسان ارتباط برقرار کنند و ضمن دریافت پاسخ، پیشنهاد و انتقاد خود را بیان کنند.

احمدرضا عصاری برقراری ارتباط کارشناسان، مدیران و مدیرعامل شرکت با مشتریان را عامل افزایش رضایت مشتری و بهبود خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان دانست و گفت: اکنون به‌منظور جلب اعتماد و رضایت ارباب‌رجوع مدت زمان پاسخگویی به شکایات به شش روز کاهش یافته است.

* کد خبر: 10121

این را نیز بررسی کنید

حضور گسترده بیمۀ آرمان در کنگره ملی رادیولوژی ایران

بیمه آرمان در سی و پنجمین کنگره رادیولوژی ایران در مرکز همایش­ های بین المللی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *