سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۹
خانه » بیمه » اقدامات بیمه آسیا در جریان سیل اخیر

اقدامات بیمه آسیا در جریان سیل اخیر

نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه برای نظارت مستقیم در مناطق سیل زده استان گلستان حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه برای نظارت مستقیم و تسریع در فرآیند ارزیابی و پرداخت خسارت به بیمه گذاران زیان دیده، به منطقه سیل زده آق قلا و گمیشان سفر کردند.

مدیرعامل بیمه آسیا ضمن همدردی و دلجویی از هموطنان سیل زده با حضور در محل استقرار بیمه گذاران،چک خسارت تعدادی از بیمه گذاران زیان دیده را تحویل داد.

هم چنین به منظور انجام هماهنگی های لازم درخصوص تسریع امور بیمه ای و ارسال و توزیع کمک های غیرنقدی بیمه آسیا به هموطنان سیل زده، نشستی با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیاو مشاور وزیر کشور و معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری گلستان در محل استانداری برگزار شد.

به دنبال وقوع سیل در مناطق آق قلا و گمیشان، ستاد ویژه امور سیل زدگان در بیمه آسیا تشکیل و اکیپ ویژه ای از مدیران، کارشناسان بیمه آسیا و ارزیابان رسمی خسارت برای ارزیابی و پرداخت خسارت به منطقه اعزام شدند. هم چنین تاکنون سه محموله از کمک های غیرنقدی در قالب بسته های غذایی ـ بهداشتی بیمه آسیا بین هموطنان سیل زده توزیع شده است.

 

تاکید بر دقت و سرعت در پرداخت خسارت های سیل

مدیر عامل بیمه آسیا گفت: دقت و سرعت، اولویت بیمه آسیا در پرداخت خسارت های سیل استان های گلستان و مازندران است.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، مسعود بادین هدف سفر خود به استان های گلستان و مازندران را نظارت مستقیم بر روند ارزیابی و پرداخت خسارت زیاندیدگان دانست و گفت: اولویت بیمه آسیا، ارائه خدمات شایسته به بیمه گذارانی است که در سیل اخیر دچار خسارت شده اند و می بایست با تکریم بیمه گذاران ،دغدغه خسارت های مالی این عزیزان رادر این شرایط سخت به حداقل برسانیم.

مدیرعامل بیمه آسیا ضمن ارزیابی مثبت از نشست خود با مسئولان استانداری استان های گلستان و مازندران و تشکر و قدردانی از حضور تاثیرگذار تمام نیروهایی که با جان و دل به سیل زدگان خدمت می کنند، بیان داشت: تاکنون بیمه آسیا با تشکیل ستاد ویژه امور سیل زدگان و اعزام مدیران فنی، کارشناسان و ارزیابان رسمی خسارت، بخش اعظمی از خسارت های وارد شده را برآورد و ارزیابی کرده است و امیدواریم با تثبیت وضعت جوی مناطق سیل زده، بتوانیم فرآیند ارزیابی و پرداخت خسارت ها را به صورت دقیق و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا با اشاره به ارزیابی یکصد میلیارد ریالی خسارت های وارد شده از سیل در دو استان مازندران و گیلان، اظهار داشت: براساس فرآیند کارشناسی ارزیابی خسارت، تاکنون مبلغ بیست میلیارد ریال به بیمه گذاران خسارت دیده پرداخت شده است و امیدواریم با بازگشت هموطنان به منازل و مراکز کسب و کار خود بتوانیم به صورت دقیق ارزیابی و پرداخت خسارت ها را انجام دهیم.

مسعود بادین فعالیت بیمه آسیا در حوزه مسئولیت اجتماعی را یادآور شد و گفت: بیمه آسیا در کنار انجام امور بیمه ای هموطنان سیل زده، با همیاری نمایندگان و کارکنان، تاکنون سه محموله کمک در قالب بسته های غذایی و بهداشتی را بین هموطنان سیل زده توزیع کرده است و بسیار خوشبین هستیم که با تداوم اینگونه کمک ها و تلاش بی وقفه تمامی نیروهای امدادی، وضعیت مناطق سیل زده به وضعیت عادی باز گردد.

 

کمک رسانی بیمه آسیا به هموطنان سیل زده

محموله کمک رسانی بیمه آسیا به مناطق سیل زده ارسال و توزیع شد.

با دستور اکید مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ­آسیا مبنی بر تشکیل ستاد ویژه امور سیل ­زدگان و حضورتمام وقت مدیران و کارشناسان فنی در مناطق سیل زده برای ارزیابی و پرداخت خسارت بیمه گذاران، محموله کمک ­رسانی بیمه ­آسیا به منطقه آق ­قلا ارسال و بین هموطنان آسیب ­دیده توزیع شد.

هماهنگی ­های لازم با قید فوریت از طرف ستاد ویژه امور سیل ­زدگان بیمه ­آسیا با روسای استانی سراسر کشور درخصوص تسریع در ارزیابی و پرداخت خسارت زیاندیدگان و تهیه، ارسال و توزیع محموله ­های کمک ­رسانی بیمه ­آسیا به مناطق سیل زده در استان ­های گلستان، مازندران، فارس، لرستان، بوشهر و کرمانشاه انجام شده است.

* کد خبر: 10073

این را نیز بررسی کنید

بیمه نامه

هدیه صنعت بیمه به مناسبت ایام دهه فجر

جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث تمام وسایل نقلیه موتوری از اول تا آخر بهمن سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *