جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کاهش شدید ارزش پول ملی در تبلیغات موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل در کمپین تبلیغاتی جدید خود، به شکل حیرت انگیزی اسکناس ۱۰ هزار ریالی را تغییر داده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، در حالی که ارزش پول ملی به واسطه افزایش ارزش دلار، کاهش پیدا کرده و همه تلاش نهادهای تصمیم گیر کشور به ویژه بانک مرکزی، تقویت ارزش پول ملی است، تبلیغات اخیر موسسه اعتباری ملل می تواند ضربه به پول ملی تلقی شود.

این تبلیغات که در سطح شهر و نیز سیمای جمهوری اسلامی ایران اکران شده است، یک «ملل کارت اعتباری» را نشان می دهد که پشت آن یک اسکناس سبز رنگ به چشم می خورد.

بر روی این اسکناس که نوشته انگلیسی آن نشان می دهد ۱۰ هزار ریالی است، به جای عدد «۱۰۰۰۰» عدد «۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰» نوشته شده است.

باید منتظر بود و دید که آیا بانک مرکزی جلوی این تبلیغات را می گیرد؟

تصویر تبلیغاتی موسسه اعتباری ملل

تصویر اسکناس ۱۰ هزار ریالی 

کد خبر: 10002

این را نیز بررسی کنید

کسری صندوق بازنشستگی بیمه مرکزی، در یک سال ۲٫۳ برابر شد!

صندوق های بازنشستگی در کشور با چالش هایی مواجه شده اند، به گونه ای که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *