یکشنبه , ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خانه » بانک » پیشنهادهای بانک ملی ایران برای روزهای پایانی سال

پیشنهادهای بانک ملی ایران برای روزهای پایانی سال

نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، همواره با ازدحام جمعیت در شعب بانک ها همراه بوده، اما خوشبختانه بانک ملی ایران راهکارهای متعددی برای کاهش مشکلات این دوره زمانی اندیشیده است.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، همکاران بانک مراجعات فراوان مردم به شعب در این روزها را به فال نیک گرفته و با خوشرفتاری، خوشرویی، سرعت و دقت همیشگی، خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه می کنند.

با این حال به مشتریان محترم نیز پیشنهاد می شود ضمن این که امور بانکی خود را به روزهای پایانی سال موکول نکرده و از مدت باقی مانده به خوبی استفاده کنند، سامانه های غیرحضوری بانک ملی ایران را نیز به کار بگیرند.

سامانه بام، ده ها خدمت بانکی را به صورت غیر حضوری از طریق رایانه و یا تلفن همراه به کاربران ارائه می کند. پیام رسان بله نیز می تواند علاوه بر خدمات معمول همه پیام رسان ها، برخی نیازهای بانکی کاربران را برطرف کند.

همچنین صدها دستگاه خودپرداز، CRS، Cashless، اپلیکیشن ۶۰ و … نیز توسط بانک ملی ایران در هر ساعت از شبانه روز در حال خدمت رسانی به مشتریان نظام بانکی به ویژه بانک ملی ایران است.

همان گونه که اعتماد به بانک ملی ایران باعث شده روزانه بیش از ۶۰ میلیون تراکنش در این بانک ثبت شود، این اطمینان به مشتریان داده می شود که سامانه های خدمات غیر حضوری به بهترین شکل، در سریع ترین زمان ممکن و با دقت تمام، خدمات بانکی مورد نظر آنها را عملیاتی کند.

در چنین شرایطی، طبیعی است که حضور در شعب فقط به خدماتی که به صورت غیر حضوری قابل انجام نیست، محدود می شود که نتیجه آن کاهش شلوغی شعب و افزایش رضایت دیگر مشتریان خواهد بود.

* کد خبر: 9862

این را نیز بررسی کنید

خدمات ارزی بانک آینده در دسترس مردم ایران

بانک آینده به‌منظور ارزش‌آفرینی برای مشتریان و ارائه خدمات شایسته‌تر، خدمات ارزی در قالب افتتاح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *