چهارشنبه , ۷ فروردین ۱۳۹۸
خانه » ویژه » جزئیات ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت بیمه + جدول

جزئیات ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت بیمه + جدول

«ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور» که همزمان با ۱۳ آذر و مراسم روز ملی بیمه برگزار شد، روابط عمومی های ۹ شرکت بیمه را برگزیده و معرفی کرد، اما برای عموم مخاطبان، دو سوال باقی ماند. یکی این که «جزئیات ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها» چه بود و دیگر این که «هر شرکت چه امتیازی در هر بخش دریافت کرد.»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، در این جشنواره مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمه ای آثار خود را مطابق با فراخوان در هفت محور تخصصی “انتشارت”، “مدیریت روابط عمومی”، “روابط عمومی الکترونیک”، “تبلیغات”، “ارتباطات رسانه ای”، “فعالیت های فرهنگی” و “پژوهش های اجتماعی” ارسال کرده بودند.

پژوهش و مطالعات اجتماعی شامل پژوهش، نظرسنجی و افکار سنجی ارباب رجوع و کارکنان و مدیران، تحلیل محتوا؛

برنامه ریزی شامل تدوین برنامه استراتژیک، تدوین سند استراتژیک روابط عمومی، تدوین برنامه سالانه و آسیب شناسی روابط عمومی، برنامه های آموزشی روابط عمومی

انتشارات شامل نشریه داخلی، بروشور، کتاب، پوستر، گزارش سالانه، کاتولوگ، ویژه نامه

روابط عمومی الکترونیک شامل وب سایت، رسانه های اجتماعی

تبلیغات شامل فیلم، مولتی مدیا، تیزر و برنامه های تلویزیونی، لوح فشرده

ارتباطات رسانه ای شامل تهیه و تنظیم خبر، هماهنگی رسانه ای، تور خبری، جوابیه، بریده جراید، کنفرانس خبری

فعالیت های فرهنگی شامل برنامه های خانوادگی، جشن ها و مراسم درون سازمانی، مسابقات فرهنگی، ترویج فرهنگ سازی بیمه

 

اما بخش مهمتر این جشنواره، نحوه امتیاز دهی به فعالیت روابط عمومی شرکت ها در هر کدام از محورها بود. کارنامه زیر، جزئیات کامل این امتیازدهی را نشان می دهد:

 

 

چند نکته درباره جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه

* کد خبر: 9453

این را نیز بررسی کنید

بیمه

ادغام بانک ها ممکن است، ادغام بیمه ها ناممکن؟!

از مدت ها پیش و به ویژه با چالشی که شرکت بیمه توسعه در صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *