پنج شنبه , ۳ تیر ۱۴۰۰
خانه » ویژه » نیمی از شرکت های بیمه، اثری به جشنواره روابط عمومی ها ارسال نکردند!

نیمی از شرکت های بیمه، اثری به جشنواره روابط عمومی ها ارسال نکردند!

در حالی که اطلاعات منتشر شده از «ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور» نشان دهنده انتخاب ۱۰ روابط عمومی برتر است، اما بیانیه هیات داوران نشان می دهد این «روابط عمومی ها» نه از میان همه شرکت های بیمه، بلکه تنها از میان ۱۷ شرکت انتخاب شده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، برترین روابط عمومی های شرکت های بیمه ای همزمان با بیست و پنجمین همایش بیمه و توسعه به تازگی معرفی شدند. نتایج بررسی آثار که توسط هیات داورانی متشکل از صاحب نظرات ارتباطات و روابط عمومی انجام شد، نشان داد که روابط عمومی شرکت های بیمه رازی، ما، دی، سامان، پارسیان، ایران، معلم، سرمد و کوثر توانسته اند عنوان برتر را از آن خود کنند.

دکتر محمد سلطانی فر، سید غلامرضا کاظمی دینان، امیر عباس تقی پور، علیرضا محمد علی و علی شوقی بنام که داوران این جشنواره بوده اند، اعلام کرده اند که تنها ۱۷ شرکت آثار خود را ارسال کرده بوده اند. در واقع از ۳۲ شرکت بیمه که نام آنها در سایت بیمه مرکزی موجود است، ۱۵ شرکت هیچ اثری برای ارائه به این جشنواره نداشته و یا آن را ارسال نکرده اند.

متن کامل بیانیه هیات داوران این جشنواره به این شرح است:

به نام خدا

روابط عمومی به عنوان یکی از حلقه های مهم ارتباطات فردی و اجتماعی در دنیای امروز، محصول دو مقوله مهم علم و هنر است که حاصل علم دانستن و ثمره هنر توانستن است که هیچ یک از این دو مقوله به تنهایی برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده سازمان کافی نخواهند بود.

امروزه در سازمان هایی که روابط عمومی آنها از این دو خصیصه برخوردار هستند، دستیابی به افق ها و ارزش هایی از پیش برنامه ریزی شده دست یافتنی تر خواهد بود.

در این بین توجه به این نکته ضروری است که ترسیم مسیر صحیح و واقعی در کنار تعیین یک الگوی اصلی به همراه استفاده از دیگر الگوهای همسو، ضمن سرعت بخشیدن به فعالیت ها، این مسیر را هموارتر خواهد نمود.

بدین وسیله هیات داوران ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه، پس از بررسی آثار و مستندات ارسالی از سوی هفده شرکت بیمه ای که از تاییدیه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی برخوردار بوده اند، آرا خود را به شرح زیر اعلام می دارد:

پس از بررسی شاخص هایی همچون؛ تعداد و کیفیت محتوایی کتب منتشر شده، نشریات داخلی، ویژهنامه ها، محصولات انتشاراتی خلاقانه و نوآورانه و… در بخش انتشارات شرکت های بیمه رازی و بیمه ما

پس از بررسی شاخص هایی همچون؛ طراحی و اجرای نقشه استراتژیک، ایجاد مدل های نوین ارتباطی، نوع و نحوه برنامه های اجرایی، بودجه بندی و… در بخش مدیریت روابط عمومی شرکت بیمه دی

پس از بررسی شاخص هایی همچون؛ آثار گرافیکی، ساخت مستند، ساخت تیزر، فعالیت در حوزه برندیگ، کمپین های تبلیغاتی، بروشور، پوستر و… در بخش تبلیغات شرکت های بیمه پارسیان و بیمه ما

پس از بررسی شاخص هایی همچون؛ تولید و انتشار صحیح اخبار، انتخاب صحیح رسانه، مدیریت و نحوه تعامل با رسانه ها و… در بخش ارتباطات رسانه ای شرکت بیمه ایران

پس از بررسی شاخص هایی همچون؛ فعالیت در حوزه مسئولیت های اجتماعی، برگزاری و شرکت در جشنواره ها و نمایشگاه ها، آموزش، فرهنگ سازی و… در بخش فعالیت های فرهنگی شرکت های بیمه معلم و بیمه سرمد

پس از بررسی شاخص هایی همچون؛ ایجاد و مدیریت پایگاه خبری و وب سایت، تولید مولتی مدیا، تولید برنامه های کاربردی و پیام رسان های موبایلی، حضور فعال در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و… در بخش روابط عمومی الکترونیک شرکت بیمه سامان

و پس از بررسی شاخص هایی همچون؛ مطالعات اجتماعی، تحقیق و پژوهش، افکارسنجی و… در بخش پژوهش های اجتماعی شرکت بیمه کوثر

به عنوان برترین شرکت ها در بخش های مختلف انتخاب و معرفی می شوند.

اعضای هیات داوران: دکتر محمد سلطانی فر، سید غلامرضا کاظمی دینان، امیر عباس تقی پور، علیرضا محمد علی و علی شوقی بنام

* کد خبر: 9301

این را نیز بررسی کنید

از یک خانه، چند بار حق بیمه اجباری می گیرید؟!

در حالی بر اساس ماده ۴ قانون تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی، قرار است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *