دوشنبه , ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
خانه » بیمه » اهدای جایزه طلایی خلاقیت و نشان روابط‌عمومی برتر به بیمه‌کوثر

اهدای جایزه طلایی خلاقیت و نشان روابط‌عمومی برتر به بیمه‌کوثر

جایزه طلایی خلاقیت برای طراحی برنامه استراتژیک و نشان روابط‌عمومی برتر در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی و شانزدهمین کنفرانس ملی روابط‌‌عمومی به شرکت بیمه‌کوثر اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، مدیر روابط‌ عمومی و امور مشتریان بیمه‌ کوثر گفت: این مدیریت با شناسایی وضعیت موجود و تدوین نقشه استراتژی در حوزه‌های تبلیغات و نمانام‌سازی، امور مشتریان و رسیدگی به شکایات و اخبار و رسانه به‌عنوان روابط‌عمومی خلاق برگزیده شد.

احمدرضا عصاری برنامه‌محوری را عامل دریافت نشان روابط‌عمومی برتر دانست و گفت: افزایش تبلیغات رسانه‌ای و نمانام‌سازی، معرفی خدمات بیمه‌ای، ترغیب عموم جامعه به خرید، ارتقای رضایت‌ مشتریان، ارائه خدمات خرسندساز، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مشتریان و آحاد جامعه، عملیات روانی و جایگاه‌سازی اجتماعی از برنامه‌های این مدیریت است.

* کد خبر: 9026

این را نیز بررسی کنید

هدفمندی تبلیغات بیمه ای با تمرکز بر روی یک محصول

مدیر بازاریابی بیمه آسماری با بیان اینکه تبلیغات، زمانی هدفمند است که بر روی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *