جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عملکرد موفق شش‌ ماهه اول امسال بیمه‌‌ کوثر

شرکت بیمه‌‌‌کوثر توانست در شش‌‌ماهه اول سال۹۷ در حوزه‌‌های مختلف کاری خود، موفقیت‌‌های شایانی را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان و اعلام معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر؛ این شرکت در شش ماهه اول سال۹۷ توانست با کسب سود حدود ۷۷میلیارد تومانی در حوزه سرمایه‌گذاری‌های بورسی، حدود ۹۶درصد از برنامه کل سال خود را محقق کند که مبلغ یادشده بیش از کل سود دو سال گذشته شرکت از این محل است.

ابوالفضل آقادادی با بیان اینکه در مدت یاد شده، شرکت ۳۶۴میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذران پرداخت کرده است، خاطرنشان‌کرد: از کل خسارت پرداختی، سهم رشته‌های شخص‌ثالث و سرنشین ۵۰درصد، درمان ۱۹درصد و بیمه‌های زندگی ۱۶درصد و نسبت خسارت شرکت در این مدت ۴۳درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰واحد کاهش داشته است.

وی گفت: حق‌بیمه تولیدی شرکت بیمه‌کوثر در شش‌ماهه اول سال۹۷ با ۴۳درصد رشد نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته و تغییر مناسب در ترکیب پرتفو، به رقم فروش بیش از ۸۵۰میلیارد تومان (معادل ۶۰درصد از کل برنامه صدور سال۹۷) رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی شرکت خاطرنشان‌کرد: به‎‌منظور اجرای سیاست‌های شرکت در سال۹۷ با رویکرد سودآوری و اصلاح ترکیب پرتفو، در این مدت سهم رشته ثالث و سرنشین ۳۳درصد، سهم بیمه‌های زندگی ۲۴درصد و سهم رشته درمان ۱۹درصد از کل حق‌بیمه‌های تولیدی شرکت را تشکیل داده‌اند.

ابوالفضل آقادادی افزود: با تاکید بر برنامه‌محوری در همه سطوح شرکت و برگزاری همایش‌ها و جلسه‌های مرتبط به‌منظور پیگیری و رصد اهداف و برنامه‌ها، در شش ماه سال‌جاری شاهد رشد حق‌بیمه تولیدی در رشته‌های آتش‌سوزی، باربری، حوادث و مهندسی و خاص به‌ترتیب با ۲۰۶، ۱۹۷، ۱۹۶ و ۱۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم که این مهم حاصل تلاش و مشارکت همه حوزه‌های ستادی و استانی شبکه فروش بوده است.

وی نیروی انسانی جوان، متخصص و متعهد همراه با ابزارها و زیرساخت‌های مناسب فناوری اطلاعات و حرکت طبق نقشه راهبردی شرکت را از ارکان این دستاوردها برشمرد و اظهارکرد: شرکت سعی می‌کند با تمرکز بر اهداف و راهبردهای تعیین شده، با قوت به سمت چشم انداز خود که برترین بیمه‌گر خصوصی در ارائه خدمات و یکی از سه شرکت برتر صنعت از لحاظ سودآوری باشد، حرکت کند.

کد خبر: 8998

این را نیز بررسی کنید

 بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *