پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

فصل شکوفایی بیمه دانا در سال ۹۸

نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، تمرکز فعالیت در رشته های بیمه ای سودده را مورد تأکید قرار داد و اعلام کرد: فصل اول سال ۱۳۹۸ به یاری خدا شکوفایی این شرکت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، دکتر ابراهیم کاردگر در جلسه هم اندیشی تبیین سیاست‌های جدید این شرکت که در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از بازگشت دوباره به این شرکت، حمایت، همدلی، همکاری و تعامل همه جانبه را از پارامترهای اساسی برای رسیدن به رشد و بالندگی عنوان کرد و اظهار داشت: پتانسیل وظرفیت بالای سرمایه انسانی شرکت مهمترین و ارزشمندترین سرمایه بیمه دانا بوده که با صبر و تلاش مضاعف این ظرفیت عظیم، می توان به اهداف متعالی و شایسته این شرکت باسابقه و خوشنام دست یافت. در این راستا، حفظ شأن و کرامت سرمایه انسانی و ارتقای سطح رفاه و معیشت آنان و به تبع آن ارتقای بهره وری سازمانی و همچنین ذینفعان از اهم برنامه های ما خواهد بود.
در این جلسه که اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیر عامل، مدیران ستادی و اجرایی حضور داشتند، دکتر کاردگر لزوم جمع‌آوری و ارائه اطلاعات و آمار عملکرد شرکت را مورد تأکید قرار داد و افزود: برای رفع مشکلات و دستیابی به پرتفوی سودده باید همه دست به دست هم داده و با تلاش مضاعف در حوزه‌های مختلف بویژه وصول مطالبات و ارائه راهکارهای عملیاتی در جهت رشد و پیشرفت شرکت گام برداریم.
وی حفظ اطلاعات شرکت را حیاتی و مهم توصیف کرد و ورود به حاشیه را موجب آسیب دیدن برنامه‌ها و اهداف سازمانی دانست و افزود: بحث نقدینگی مهم‌ترین چالش حال حاضر این شرکت است، اما این چالش نیز بزودی با اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های جدید برطرف خواهد شد و همه شاهد رشد و اوج شکوفایی بیمه دانا درسال ۹۸ خواهند بود.
مدیر عامل بیمه دانا، فراهم کردن امکانات و ابزارهای مختلف برای فعالیت در رشته‌های بیمه‌ای سودده را مورد تآکید قرار داد و در عین حال دغدغه نمایندگان و شبکه فروش را دغدغه مدیر عامل دانست و یادآور شد: امروز تاریخ دوباره تکرار شده است. من افتخار می‌کنم که دوباره به جمع همکاران سابق خود بازگشته‌ام و امیدوارم در دهه چهارم فعالیت این شرکت، مشکلات بزودی با همکاری همه، برطرف و شرکت به جایگاه واقعی خود برگردد.
دکتر کاردگر، ارائه راهکار برای حل مشکلات، تجزیه و تحلیل ریسک توسط مدیران فنی ورؤسای شعب ارائه گزارش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه، نظارت بهینه بر روند پرداخت خسارت، شفافیت اطلاعات و وصول مطالبات را از جمله مهمترین انتظارات خود از بخش فنی عنوان و تأکید کرد: برای اینکه شرکت سود مناسبی داشته باشد، ضرورت دارد آنالیز صحیح ریسک توسط مدیران فنی به دقت دنبال شود و کنترل خسارت توسط مدیران فنی، سرپرستان مناطق و روسای شعب به طور دقیق و پیوسته صورت پذیرد. لذا ما می‌کوشیم روزانه نبض شعب را کنترل و داشبورد مدیریتی را کامل کرده و در اختیار تمامی مدیریت‌های فنی، سرپرستان مناطق و روسای شعب قرار دهیم.
وی کوتاه کردن فرآیندهای صدور و خسارت مبتنی بر آئین‌نامه‌های بیمه مرکزی را موجب افزایش بهره‌وری دانست و فراهم کردن بستر مناسب برای نرخ‌دهی روسای شعب را از جمله وظایف و رسالت‌های مهم مدیران فنی دانست. وی همچنین تأکید کرد معاونان فنی، مدیران، سرپرستان مناطق و رؤسای شعب، باید تحلیل مالی داشته باشند و بدانند در صورت عدم تحقق بودجه چه تأثیری در وضعیت صورت‌های مالی شرکت رخ خواهد داد.
مدیر عامل بیمه دانا، افزایش وصولی به میزان حداقل۸۰% بدون در نظر گرفتن سهم بیمه‌های زندگی از تکالیف آنها عنوان کرد و اظهار داشت: آمار یکی از ابزارهای اصلی در تحلیل مسائل فنی بوده و لازم است که در سطوح مختلف معاونان، مدیران فنی، سرپرستان مناطق و روسای شعب نسبت به این مهم اهتمام داشته و اشراف لازم حاصل شود.
وی یادآور شد که علاوه بر حفظ و ارتقای جایگاه بیمه دانا در صنعت بیمه، تولید پورتفوی سودده باید به عنوان یکی از اهداف راهبردی شرکت قرار گیرد.
دکتر کاردگر، اجرای دقیق آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: بیمه دانا به عنوان خوشنام ترین برند بیمه های اشخاص، به جایگاه اول خود در این حوزه بازگردد و بتواند همچون گذشته پیشرو و سیاست گذار حوزه درمان در صنعت بیمه بازرگانی باشد.
وی در بخش پایانی اظهارات خود، ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را براساس اولویت در طول چهار فصل خواستار شد و علاوه بر اهتمام به حسابرسی و کنترل داخلی، آموزش و تحقیقات بر اساس روش های علمی و عملیاتی جدید، باردیگر بر همدلی، همکاری و تعامل همه جانبه تمامی کارکنان برای افزایش فعالیت‌ها در جهت جذب پرتفوی سودده تأکید کرد.

کد خبر: 8899

این را نیز بررسی کنید

 بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *