چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۹
خانه » بیمه » برگزاری مراسم هفتمین سالگرد تاسیس شرکت سهامی بیمه “ما”

برگزاری مراسم هفتمین سالگرد تاسیس شرکت سهامی بیمه “ما”

مراسم هفتمین سالروز تشکیل شرکت سهامی بیمه “ما” با حضور مدیران و پرسنل بیمه “ما” در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در این مراسم که با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره ، معاونین، مدیران و کارکنان بیمه “ما” برگزار شد ، شبکه فروش نیز حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، بهاری فر مدیرعامل بیمه “ما” ضمن ابراز خرسندی از افتخار حضور در هفتمین جشن سالگرد تاسیس بیمه “ما” گفت: سیزدهم تیر ماه روز بزرگیست. روزی که توفیق خدمتگذاری به مردم شریف کشورمان را پیدا کردیم بر اساس آمار ارائه شده از سوی بیمه مرکزی، در طول سال های گذشته دارای بالاترین سطح توانگری و جزء شفاف ترین شرکت های بیمه ای هستیم. امروز نیز. در آغاز هشتمین سال فعالیتمان با توسل به امام رئوف و با تلاش شما همکاران، قدم های بزرگتری خواهیم برداشت.
وی افزود: در حال حاضر با ۴۲ شعبه و نزدیک به ۱۰۰۰ نماینده فعال و کارگزار، قادر به ارائه خدمات متمایز در تمام رشته های بیمه ای و در سراسر کشور عزیزمان هستیم.که این موضوع حاصل حمایت صد در صدی سهامداران، انسجام هیات مدیره، تلاش و همدلی تیم کارشناسی ما متشکل از نیروهای جوان، پرانگیزه و توانمند و نیروهای باتجربه و کارآمد می باشد.
مدیرعامل بیمه “ما” در ادامه خاطرنشان کرد: هدف ما در سال ۹۷ ، تمرکز بر دو سیاست اصلی است که تلاش خواهیم کرد ضمن فروش و فعالیت هوشمند در امر بیمه گری، با آموزش مستمر و رعایت اصول حرفه ای بیمه گری نسبت به تسریع ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان اقدام نماییم.
دکتر تاجیک رییس هیات مدیره بیمه “ما” ضمن تبریک به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بیمه “ما” به پرسنل و شبکه فروش مستعد گفت : همانطور که می دانید حضور سهامداری مانند بانک ملت با حدود ۳۰ میلیون مشتری و. ورود به تعداد زیادی از صنایع بهروه ور و وجود مشتریانی با ظرفیت اقتصادی بالا نقش بسیار زیادی در ایفای تعهدات بیمه “ما” در تمامی زمینه ها دارد. شرکت بیمه “ما” می تواند به عنوان یکی از زیر مجموعه های بانک ملت از این پتانسیل ها استفاده کند.
وی همچنین اضافه کرد: از نگاه سهامدار، صنعت بیمه کاملا تخصصی و پیچیده است و به عنوان یکی از عوامل موثر در تکمیل زنجیره ارزش خدمات رسانی به مشتریان است. جذابیت های بسته های بیمه ای در کنار بسته های اعتباری بانک ملت باعث افزایش وفاداری مشتریان خواهد شد.بنابراین نیاز است با افزایش کیفیت محصولات بیمه ای، طراحی محصولات نوآور و افزایش سهم بازار این تعامل را هرچه بیشتر محقق سازیم.
صالح شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار هم با تبریک این روز باشکوه و تشکر از پیشکسوتان گفت:خدارا شاکر هستیم که عملکرد سه ماهه مان حاکی از رشد بالای شرکت در زمینه فروش و ارائه انواع خدمات بیمه ایست و این مرهون تلاش تک تک همکاران ستاد، شعب و شبکه فروش است.

 

* کد خبر: 8498

این را نیز بررسی کنید

قیمت خودرو

 تحول دیجیتال در ارکان بیمه ملت و ارائه محصولات و خدمات نوین

واحد توسعه کسب و کار دیجیتال، از سال گذشته در قالب یک اداره در بیمه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *