جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

«عبدالناصر همتی» علت اختلافش با «احمدی نژاد» را رسانه ای کرد

عبدالناصر همتی علت خروجش از بیمه مرکزی در سال ۱۳۸۵ را اختلاف نظر با رئیس جمهور وقت، محمود احمدی نژاد اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، رئیس کل کنونی بیمه مرکزی در سی امین صبحانه کاری بازار سرمایه از اختلاف نظرش با احمدی نژاد سخن گفته و آن را تشریح کرده است.

متن اظهارات همتی در این باره به این شرح است: «من نمی خواهم وارد بحث نیروی انتظامی شوم، اما بابت عوارض دریافتی از صنعت بیمه گزارش نمی دهند. البته گفتنش مساله ای ندارد.

من زمانی که (در دوره قبل) بیمه مرکزی بودم، دولت آقای احمدی نژاد آمدند. دلیل اینکه من از بیمه مرکزی رفتم این بود که (می خواستند) من از صنعت بیمه به نهادهایی پول بدهم و من مخالفت کردم و یکی از دلایلی که من از صنعت بیمه رفتم همین بود.

اختلافی پیدا کردیم و من گفتم که حاضر نیستم از صنعت بیمه کمک ها را خارج کنم، برای اینکه من اعتقاد دارم صنعت بیمه در شروع توسعه است و هر نوع بار عوارض برای صنعت بیمه سم است. کشش قیمتی اش برای مردم بالاست مردم به قیمت حساسند.

ما الان می خواهیم بیمه شخص ثالث اجباری را بفروشیم مثلا می گوییم یک میلیون تومان و این برای کسی که ماشین میلیونی خریده بسیار سنگین است و او را نباید با کسی که ماشین یک میلیاردی دارد مقایسه کنیم. امیدوارم که این فشارها به صنعت بیمه کم شود.»

متن کامل این اظهارات در اینجا منتشر شده است.

کد خبر: 7888

این را نیز بررسی کنید

 بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز …

یک دیدگاه

  1. مثلا زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد و روحانی چه گلی به سر بیمه زدند که بود و نبودشون برای ملت و صنعت بیمه مهم باشه؟
    کلی وام زمانی که بیمه بودند گرفتند و بعد هم رفتند بانک ملت و کلی هم وام و مزایا از اونجا گرفتند و بعد دوباره اومدن بیمه و گلی تو کار راه انداختن امورات اقوام و دوستان خود در بیمه هستند.
    ملت و صنعت بیمه آقای همتی رو نخواهند؛ باید یقه چه کسی رو بگیرند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *