پنج شنبه , ۳ تیر ۱۴۰۰
خانه » بیمه » عالی‌ترین نشان ملی “حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان” به بیمه‌ ملت رسید

عالی‌ترین نشان ملی “حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان” به بیمه‌ ملت رسید

بیمه ملت موفق به دریافت «گواهینامه و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان» در هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، در نهم اسفند، با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، مسعود پزشکیان نایب‌رییس اول مجلس شورای اسلامی، سیدمحمود نوابی رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جمعی از برترین صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش که با هدف افزایش انگیزه در تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس و افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت در روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود، شرکت‌های برتر تندیس‌ها و گواهینامه‌های خود را از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کردند و بیمه ملت موفق به دریافت «گواهینامه و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» شد.

فرآیند ارزیابی بنگاه‌های اقتصادی برای دریافت این گواهینامه بر اساس ۴ شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری و با حضور مدیران ذی‌ربط سازمان حمایت و همچنین نمایندگان نهادهای مربوطه صورت گرفته است.

طی ممیزی به عمل آمده توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ۷۹۳ شرکت و بنگاه برای حضور در این همایش ثبت‌نام کردند؛ ۴۷۸ شرکت در کمیته‌های کارشناسی در شاخص‌های قیمت و کیفیت، رضایت‌مندی مشتریان و خدمات فروش و پس از فروش مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت، ۶۲ واحد برای دریافت تندیس طلایی، نقره‌ای و برنزی ارزیابی شد که ۲۸ بنگاه تندیس طلایی دریافت کردند و برای ۷۰ واحد نیز گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان صادر شد.

گفتنی است؛ این جایزه معتبرترین جایزه ملی برای رتبه‌بندی شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور است که هر ساله پس از ممیزی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت اهدا می‌شود.بیمه‌ملت این موفقیت را مرهون تلاش وافر نمایندگان، کارکنان و مدیران خود دانسته و امیدوار است در سال‌های آتی نیز با ارتقای جایگاه خود افتخارات دیگری بیافریند.

* کد خبر: 7854

این را نیز بررسی کنید

صنعت بیمه، اولویتی مقدم بر «پرداخت درست و به موقع خسارت» ندارد

قائم مقام بیمه مرکزی تاکید کرد که صنعت بیمه، اولویتی مقدم بر «پرداخت درست و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *