شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماجرای دفتر احمد ناطق نوری رئیس سابق فدراسیون بوکس

در پی انتشار اخبار کذب مطرح شده در بعضی از سایت ها و فضای مجازی مبنی بر عدم تحویل دفتر ریاست فدراسیون بوکس از جانب آقای حاج احمد ناطق نوری، یک منبع آگاه ذکر چند نکته را در این باره حائز اهمیت دانست.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان و به نقل از رویداد ۲۴، این موارد به شرح زیر است:

١) حاج آقای ناطق قبل از اتمام دوره ۴ ساله و برگزاری مجمع فدراسیون جهت انتخابات بنا به نظر صرفاً شخصی تصمیم به استعفا گرفته که پس از چندین جلسه در وزارت ورزش، وزیر محترم ورزش و جوانان نیز ان را مشروط بر اینکه ایشان ریاست تشریفاتی و مادام العمر فدراسیون بوکس را بپذیرند، استعفا را قبول کردند و پر واضح است کسی که خود استعفا داده اصلا در انتخابات جدید ثبت نام هم نکند، لذا بازماندن از فدراسیون و عدم رای اوری دروغی بیش نیست.

٢) دفتر مورد نظر مربوط به شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی است که کاملاً از ساختمان فدراسیون مجزاست و از جانب وزارت ورزش به همراه سه کارمند شامل منشی، راننده و آبدارچی در اختیار ایشان قرار داده شده و هیچ گونه بار مالی تحمیل فدراسیون نشده است.

٣) چنانچه حاج آقای ناطق ریاست تشریفاتی را هم نمی پذیرفتند، مکان فوق میبایست به مالک آن یعنی شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی تحویل می شد و آنان برای آن تعیین تکلیف می کردند، لذا هیچ ضمانتی وجود نداشت که این دفتر در اختیار ریاست جدید فدارسیون بوکس قرار گیرد.

۴) در حال حاضر نیز با نظر مؤکد مسئولین وزارتخانه، ایشان در آن دفتر مستقر هستند، به نحوی که می توان کم و کیف ماجرا را از آنان نیز جویا شد.

کد خبر: 7842

این را نیز بررسی کنید

معرفی پروفسور ملک زاده به عنوان پدر علم نوین گردشگری جهان

به گفته پروفسور‌ کاخا شنگلیا رییس انجمن اتحادیه بین‌المللی روسای دانشگاه‌های جهان ( IAUP)، تئوریMFT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *