جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 ارتقاء ۳۸ پله ای جایگاه به پرداخت ملت در میان شرکت های برتر کشور

پس از بررسی‌های رتبه‌بندی IMI-100 که هر ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی در خصوص شرکت‌های برتر کشور انجام می‌شود به پرداخت ملت توانست ، جایگاه ۱۶۳ را در میان شرکت های برتر و بزرگ کشور کسب کند.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در بیستمین سال رتبه بندی شرکت های بزرگ کشور که دیروز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه طی مراسمی و با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت و معدن و تجارت و جمع بسیاری از فعالان اقتصاد در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد؛ به پرداخت ملت در قالب یکی از شرکت های فعال بخش خصوصی از نظر شاخص بازده دارایی رتبه نخست صنعت و رتبه ۵ در بین ۱۰۰ شرکت دوم معرفی شد.
همچنین این شرکت از نظر شاخص میزان فروش با ۳۸ پله ارتقاء نسبت به عملکرد سال گذشته خود، توانست در جایگاه صد و شصت و سوم قرار گیرد و با نگاهی به میزان فروش هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی و رشد بیش از ۲ برابری فروش این شرکت در سال ۹۶ پیش بینی می شود، رتبه سال آینده به پرداخت ملت جهش چشمگیری را تجربه خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، سازمان ‌مدیریت‌ صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را هر ساله انجام داده است و این رتبه‌بندی با الهام از رسالت سازمان که فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور و کمک به شکل‌گیری فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی است، ارائه می‌شود و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران کمک می‌کند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور داشته باشند.
تاکید می شود تغییر رتبه فروش شرکت‌های فهرست صد شرکت برتر ایران طی چهارسال اخیر، معیار اصلی در انتخاب شرکت‌های پیشرو به شمار می رود که پس از انتخاب شرکت‌های پیشرو شرکت‌ها و همچنین براساس سه معیار وجود اطلاعات شرکت در رتبه‌بندی IMI-100 برای حداقل ۳ سال اخیر، منفی نبودن تغییر رتبه فروش شرکت در سال اخیر و زیان ده نبودن شرکت پالایش تعیین در نهایت به فعالان اقتصادی و عموم مردم معرفی می شوند.
گفتنی است، سازمان مدیریت صنعتی ایران، به عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران کرده و بیستمین‌ رتبه‌بندی انجام شده بر اساس عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ شرکت‌ها بوده است.

 

کد خبر: 7814

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *