پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تبریک مدیر عامل به مناسبت هشتمین سالروز تاسیس بانک گردشگری

مدیرعامل بانک گردشگری هشتمین سالگرد تاسیس این بانک را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، «علی اصغر سفری»، در پیام خود به این مناسبت آورده است: «زمانی که یک بنگاه اقتصادی خصوصی با وجود تمام مشکلات و دشواری‌ها، به هشتمین سال فعالیت پا می‌گذارد این پیام را به جامعه هدف خود منتقل می‌کند که مجموعه مدیران و همکاران با تلاش و پشتکار و با اتکا به حمایت و همدلی سهامداران و مشتریان خود، گام‌های بزرگی در جاده موفقیت برداشته‌اند. در آستانه ورود به هشتمین سال فعالیت بانک گردشگری، این تلاش و اراده را ارج می‌نهیم و این سالروز خجسته را در کنار شما عزیزان پاس می‌داریم».

در ادامه پیام مدیرعامل آمده است: «تلاش اعضای خانواده بزرگ بانک گردشگری، با پشتوانه سترگ دانش و تجربه و با نشاطی که ریشه در پویایی و میل به پیشرفت دارد، سرمایه گران‌قدری را در اختیار این بانک جوان قرار داده است. جا دارد بار دیگر بر همان ارزش‌ها و چشم‌اندازهایی تأکید کنیم که تاکنون چراغ راهمان بوده‌اند. مشتری مداری، نوآوری، نیازسنجی علمی، مشارکت در طرح‌های زاینده و سودآور، آموزش حرفه‌ای و هدفمند به نیروی انسانی، ارائه خدمات جامع بانکی با رعایت چابکی و سایر مواردی که در چشم‌انداز بانک گردشگری بر آن‌ها تأکید شده است اصول اساسی اقدامات ما در ادامه روند فعالیت و اضافه کردن دستاوردهای تازه بر کارنامه پر بار و درخشان بانک مان در حوزه پولی و مالی، مسئولیت‌های اجتماعی و گردشگری خواهد بود».

وی در پایان پیام خود آورده است: «ما در این مسیر، برای تداوم خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران، رعایت قانون و مقررات، فعالیت همه‌جانبه اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی و توجه به اولویت‌های کلان کشور هم‌پیمان می‌شویم و دست تمامی صاحب‌نظران، اصحاب رسانه، مشتریان آگاه و دلسوزان اقتصاد و فرهنگ ایران را می‌فشاریم؛ با این امید که درخت ریشه‌داری که هشت سال قبل نهال آن در بستر زرخیز خاک ایران کاشته شد، میوه‌های پر خیر و برکتی به ارمغان آورد و شاخ و برگ خود را بیش از پیش در آسمان آبی اعتماد هم‌وطنان بگستراند».

کد خبر: 7599

این را نیز بررسی کنید

 دستورالعمل نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیربانکی موسسات اعتباری

بانک مرکزی دستورالعمل «نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیربانکی موسسات اعتباری» را به شبکه بانکی ابلاغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *