یکشنبه , ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خانه » بانک » تاکید مدیرعامل موسسه اعتباری نور بر توجه به توصیه های کمیته بال

تاکید مدیرعامل موسسه اعتباری نور بر توجه به توصیه های کمیته بال

در نشست هم اندیشی مدیران و کارکنان ستادی موسسه اعتباری نور، مدیر عامل مؤسسه در ارتباط با ستاد و کارکنان ستادی مؤسسه در سه بخش سخنرانی کردند و در بخش اول سخنانش بر لزوم برنامه ریزی برای مؤسسه ای پر افتخار که لازمه ی آن ارتقای سطح آموزش ستاد برای داشتن کارشناسانی متخصص، با اطلاعات و آگاهی کامل است تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، نظری افزود: «ستاد باید از شعبه جلوتر باشد تا بتواند راهنمای شعبه باشد. از این رو نیاز به آموزش و آزمون برای ارزیابی نیروهای ستادی امری اجتناب ناپذیر است زیرا ستاد بعنوان مغز سازمان باید متخصص، مبتکر، خلاق و آشنا باشد تا بزرگ فکر و حرکت کند.»

ایشان در ادامه اعلام نمودند: «ستاد باید پویا و فعال باشد و ایده ها وطرح های ونو داشته باشد تا بتواند مؤسسه را برای تبدیل شدن به بانک از چالشها عبور و برای رسیدن به اهداف یاری نماید.»
مدیر عامل مؤسسه اعتباری نور در ادامه سخنانش، بحرانها و مشکلاتی که بعضاً در نظام های بانکی و مؤسسات در سطح دنیا و یا داخل کشور پدید می آید را ناشی از توجه نکردن به توصیه های کمیته بال در سطح جهانی و توصیه های بانک مرکزی در سطح داخلی و مدیریت ریسکهایی نظیر ریسک اعتباری، ریسک نرخ سود، ریسک نقدینگی، ریسک عملیاتی وریسک بانکداری الکترونیک دانستند و اظهار نمودند؛ جذب سپرده ها با نرخ بالا میتواند سر منشاً مشکلات اساسی و ساختاری برای بانکها و مؤسسات را فراهم سازد.
در ادامه ی این نشست، آقای بصیری معاونت محترم اعتبارات و سرمایه گذاری نیز اصلی ترین تکلیف حوزه اعتباری را تهیه ی خط مشی اعتباری و وصولی و تجهیز منابع بصورت یک زنجیره دانستند و افزودند: “باید در راستای رعایت مقررات بانکی تدوین گردد و بتواند از ریسک های اعتباری جلوگیری نماید.”
آقای مرادی معاونت محترم امور شعب هم در رابطه با نقش ستاد در موسسه نکاتی را یادآور شدند و اعلام نمودند: “مهمترین نقش ستاد سیاست گذاری و نظارت بر اجرای آنها در شعب و برقراری پیوند بین سیاست گذاری، انتقال و اجرای آن است که پیش نیاز آن طراحی مدل کسب و کار است.”
آقای آتشی معاونت محترم فناوری اطلاعات نیز در ادامه اظهار داشتند:” ستاد محلی است که قرار است راهبری صف را در همه ی جهات بر عهده داشته باشد.”ایشان همچنین به سرویس ها و خدمات جدید از جمله سرویس های IT و بانکداری الکترونیکی و راه اندازی بحث ارزی، کارگزاری و بیمه در شعب با تایید بانک مرکزی اشاره داشتند.
در پایان این نشست آقای نیلی معاونت مالی و پشتیبانی نیز نکاتی در رابطه با تهیه بودجه و برنامه ی عملیاتی موسسه که تا پایان ماه جاری باید به سرانجام برسد مطالبی را مطرح نمودند.

 

* کد خبر: 7568

این را نیز بررسی کنید

خدمات ارزی بانک آینده در دسترس مردم ایران

بانک آینده به‌منظور ارزش‌آفرینی برای مشتریان و ارائه خدمات شایسته‌تر، خدمات ارزی در قالب افتتاح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *