یکشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۰
خانه » بانک » بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان شد

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان شد

در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان و تشخیص به هنگام نیازهای آن‌ها، و هم‌چنین پاسخ‌گویی مؤثر به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان، بانک آینده ضمن طراحی کانال‌های ارتباطی متنوع جهت ارتباط با مشتریان، به‌منظور نظام‌مند نمودن سازوکار پاسخ‌گویی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات آن‌ها؛ نسبت به استقرار الزامات نظام مدیریت رسیدگی به شکایات اقدام نموده و پس از انجام مرحله ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ از ممیز معتبر خارجی شد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، داشتن کمترین میزان مغایرت با استاندارد، تنوع کانال‌های ارتباطی و سهولت دسترسی مشتریان، نظرسنجی و پایش مستمر نظرات و شکایات مشتریان و توسعه سیستم ها در سطوح عملیاتی و شعب بانک، از مهم‌ترین نقاط قوت درگزارش ممیزی خارجی، عنوان گردیده است.

 

* کد خبر: 7442

این را نیز بررسی کنید

شرق تهران

فتاح: مردم به بانک خوب و نجیب سینا اعتماد دارند

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به همراه معاونین اقتصادی، برنامه ریزی و امور مجامع و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *