جمعه , ۴ تیر ۱۴۰۰
خانه » بانک » بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان شد

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان شد

در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان و تشخیص به هنگام نیازهای آن‌ها، و هم‌چنین پاسخ‌گویی مؤثر به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان، بانک آینده ضمن طراحی کانال‌های ارتباطی متنوع جهت ارتباط با مشتریان، به‌منظور نظام‌مند نمودن سازوکار پاسخ‌گویی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات آن‌ها؛ نسبت به استقرار الزامات نظام مدیریت رسیدگی به شکایات اقدام نموده و پس از انجام مرحله ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ از ممیز معتبر خارجی شد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، داشتن کمترین میزان مغایرت با استاندارد، تنوع کانال‌های ارتباطی و سهولت دسترسی مشتریان، نظرسنجی و پایش مستمر نظرات و شکایات مشتریان و توسعه سیستم ها در سطوح عملیاتی و شعب بانک، از مهم‌ترین نقاط قوت درگزارش ممیزی خارجی، عنوان گردیده است.

 

* کد خبر: 7442

این را نیز بررسی کنید

مدیرعامل بانک ملی ایران

حرکت پرقدرت بانک ملی ایران در پیاده سازی سیاست‌های کلی خانواده

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به سیاست‌های کلی خانواده ابلاغی مقام معظم رهبری که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *