چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۹
خانه » بانک »  بهره برداری از کانال ارتباطی مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده

 بهره برداری از کانال ارتباطی مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده

به منظور سهولت دسترسی وضرورت به کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک، امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه روزی برقرار گردید.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در این راستا، مشتریان عزیز بانک آینده می توانند علاوه بر تماس از طریق کانال های ذیل با شماره‌گیری تلفن ۸۵۹۳۶ و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.
سامانه پیامکی: ۳۰۰۰۰۰۷۲۴
پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir
صندوق پستی: ۱۵۱۳۸۳۵۸۱۱
مرکز ارتباط: ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱
نمابر: ۸۹۳۱۳۰۱۲-۰۲۱
تارگاه بانک آینده: www.ba24.ir «بخش ثبت شکایات»
این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آیندهبرای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخ‌گوئی، انجام می‎گیرد.

* کد خبر: 7029

این را نیز بررسی کنید

تحقق سوپر مارکت مالی در «باجه دیجیتال» همراه بانک ایران زمین

این که یک مشتری بتواند با مراجعه به شعبه بانک خود علاوه بر نیازهای بانکی، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *