جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مجمع عمومی سالیانه شرکت سهامی بیمه یران برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت سهامی بیمه یران برگزار شد و پس از ارائه گزارش عملکردتوسط محسن پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی ودارایی از عملکرد چشمگیر بیمه ایران تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، محسن پور کیانی در این مجمع ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت متبوعش اعلام کرد : نرخ رشد پرداخت خسارت از ۸ درصد در سال ۹۴ به ۲۲درصد درسال ۹۵ رسیده واین شرکت روزانه ۲۸ میلیارد تومان به زیان دیدگان وذی نفعان خسارت پرداخت می کند.
مدیر عامل بیمه ایران در ادامه افزود : نرخ رشد حق بیمه از ۷ درصد در سال ۹۴ به ۱۶ درصد در سال ۹۵ رسیده وحق بیمه را به بیش از دو برابر افزایش داده است .
وی همچنین حرکت استراتژیک این شرکت به سمت بیمه های زندگی را عامل موفقیت وکسب نرخ رشد ۲۱ درصدی دراین رشته عنوان کرد وگفت :این رشد در بیمه های زندگی بیشترین نرخ رشد در کشور بوده و نشان دهنده عملکرد منطقی بیمه ایران است.
پور کیانی ترمیم توانگری مالی بیمه ایران که دوباره مسیر صعودی در پیش گرفته را نشانه بسیار مهم و مثبتی برای این شرکت دانست وگفت :میزان اخذ ذخایر فنی شرکت در سال ۹۵ بالغ بر ۱۰۴هزارمیلیارد ریال بوده که این میزان در صنعت بیمه بی نظیر و معادل کل حق بیمه صادره شرکت در حساب های ذخیره است.
پور کیانی پرداخت خسارت ساختمان پلاسکو، پرداخت خسارت پتروشیمی بوعلی که بزرگترین خسارت تاریخ بیمه بود، ارایه خدمات به خانواده‌های شهدا وایثارگران علی رغم بدهی های سنگین بنیاد شهید و پرداخت ۴ فقره خسارت عمده به شرکت های هواپیمایی،ارائه خدمات به ۴ میلیون نفر بیمه شده در رشته درمان در سال ۹۵ را از اقدامات بزرگ بیمه ایران برشمرد وتصریح کرد این خسارت های پرداخت شده در سال های گذشته در بیمه ایران کمتر دیده شده است.
در این نشست سید حمید پورمحمدی معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان برنامه و بودجه ، عبد الناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی، حسین قضاوی معاون بانک و بیمه وزیر اموراقتصادی ودارایی حضور داشتند که پس از ارائه گزارش عملکرد مثبت بیمه ایران در سال گذشته از آن تمجید کردند.

کد خبر: 6689

این را نیز بررسی کنید

معرفی پروفسور ملک زاده به عنوان پدر علم نوین گردشگری جهان

به گفته پروفسور‌ کاخا شنگلیا رییس انجمن اتحادیه بین‌المللی روسای دانشگاه‌های جهان ( IAUP)، تئوریMFT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *