شنبه , ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
خانه » بیمه » مدیر بازاریابی بیمه دانا: تفاوت در ارائه خدمت، علت ماندگاری بیمه گزاران است

مدیر بازاریابی بیمه دانا: تفاوت در ارائه خدمت، علت ماندگاری بیمه گزاران است

مدیر بازاریابی بیمه دانا گفت: در راستای اصلاح ترکیب پرتفوی شرکت و جذب پرتفوهای اقتصادی و سودده و حضور موثر در بازار بیمه کشور، برنامه عملیاتی سال ۹۵ با هماهنگی حوزه های فنی و اجرایی پیگیری و اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، موسی رضایی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال ۹۶ جذب بیمه های خرد در کنار قراردادهای عمده را با تحلیل ریسک مناسب و با هماهنگی حوزه های فنی و اجرایی اقدام کنیم.

وی افزود: طی سال ۹۵ با توجه به همراهی حوزه فنی شرکت و مدیریت بازاریابی پرتفوهای مناسبی هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ حق بیمه جذب شد.

او با تأکید بر ضرورت حفظ بیمه گذاران بزرگ گفت: ارائه خدمات متفاوت به بیمه گذاران، مشاوره، خدمات ویژه و شفافیت در انعکاس اطلاعات به بیمه گذاران را از جمله دلایل مهم و قابل توجه در ماندگاری و جلب رضایت بیمه شدگان بیمه گذاران بزرگ دانست.

مدیر بازاریابی بیمه دانا خاطرنشان کرد: تعامل سازنده بین صف و ستاد شرکت در راستای تثبیت جایگاه شرکت و توسعه بازار نقش مهم و سازنده ای داشته است که امیدواریم با توجه به این هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته در سال ۹۶ به موفقیت هایی بیش از پیش دست یابیم.

* کد خبر: 6418

این را نیز بررسی کنید

بازدید مدیر عامل بیمه رازی از شعب تهران و البرز

مدیرعامل بیمه رازی در ایام تعطیلات نوروزی از شعب کشیک استان البرز و مرکزی ، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *