جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

«سامان ماهواره» برای هفتمین بار متوالی برترین شرکت SAP کشور شد

گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان موفق به کسب “تقدیرنامه دوستاره” از جایزه تعالی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، حسین علیزاده مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: با تلاش مدیران و کارشناسان شرکت و حضور مستمر در جلسات خودارزیابی، تدوین اظهارنامه و انجام ارزیابی، با تأیید کمیته داوران جایزه تعالی رگولاتوری، در هفتمین سال حضور موفق به دریافت “تقدیرنامه دو ستاره” شدیم.
مدیرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان تصریح کرد: براساس اعلام رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی «سامان ماهواره» برای هفتمین بار متوالی با کسب امتیاز در بازه ۳۵۰ تا ۴۰۰، با دریافت تقدیرنامه دو ستاره، به عنوان برترین شرکت SAP معرفی شد.
وی افزود: این شرکت علاوه بر کسب عنوان برترین شرکت SAP در جایزه ملی تعالی سازمانی، با کسب رتبه تقدیر نامه چهار ستاره تعالی به ‌عنوان نخستین و تنها شرکت SAP به این سطح تعالی دست یافته است.
علیزاده گفت: جایزه تعالی رگولاتوری مبتنی بر «الگوی جامع ارزیابی، رتبه‌بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سرویس‌های فناوری اطلاعات» برگرفته از الگوهای تعالی سازمانی بوده که از سال ۸۹ همه ساله، توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می‌شود.
گفتنی است، SAP در اصطلاح به شرکت‌هایی گفته می‌شود که خدمات انتقال داده، صوت و تصویر را در بستر ماهواره ارائه می‌دهند.

کد خبر: 6328

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *