جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با همراهی کاربران آپ رقم خورد؛ جمع‌آوری ۲.۵ میلیارد تومان کمک به محکومان مالی

با مشارکت مردم در طرح «چند قدم تا روشنایی» مبلغ ۲.۵ میلیارد تومان برای کمک به زندانیان محکوم مالی و جرائم غیر عمد جمع‌آوری شد. دستگیری از نیازمندان از سنت‌های حسنه ایرانیان، به‌خصوص در ماه مبارک رمضان است که همواره مورد توجه اقشار مختلف جامعه بوده و هست.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در همین راستا، در ماه رمضان امسال نیز در طرح «چند قدم تا روشنایی»، با تلاش مردم و حمایت خیرین شماری از زندانیان محکوم مالی از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود باز می‌گردند.
«چند قدم تا روشنایی» طرحی است که از ۲۰ خرداد ۹۶ توسط شرکت آسان پرداخت و با مشارکت برنامه «ماه عسل» آغاز شده است. در روز اول اجرای این طرح کاربران آپ با شماره‌گیری کد ۴۰*۷۳۳* بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند. در این طرح و با کمک‌های مالی جمع‌آوری شده آزادی زندانیان محکوم مالی که با بدهکاریهای کمتر از پنج میلیون تومان در زندان هستند در اولویت قرار دارد.

گفتنی است اطلاعات تکمیلی درباره طرح «چند قدم تا روشنایی» از طریق کانال‌های ارتباطی آسان‌پرداخت ( کانال تلگرام @AP_733) اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر: 6239

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

یک دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید ،من۲۴سالمه من اسیب نخاعی هستم.مادر هم ندارم وروجاهستم وبه علت کمبود مالی مواجه هستم حتی وسیله توخونه ندارم که حوصله م سرنره مستجرهستم پول پیش خونه فقط پنج میلونه،که دادم وماهی ۲۰۰هزارتومان بدم وندارم وکرج،ملارد زندگی میکنم.خواهش میکنم حتی خودتون بیاین تحقیق کنین،اینم شماره مه ۰۹۳۸۹۹۵۲۳۴۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *