نخستین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه های شرکت سهامی بیمه “ما” در سال ۹۶ با حضور مدیرعامل ، اعضا محترم هیات مدیره ، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب و باجه ها در شهر شیراز برگزار شد .
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در این گردهمایی دو روزه که با هدف تبادل نظر مدیران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و پتانسیل های ستاد و شعب و رفع مشکلات موجود جهت محقق نمودن پرتفوی سال ۹۶برگزار شده بود ، امیرحسین قربانی معاون فنی ضمن جمع بندی مسائل مطرح شده در کارگروه های فنی به اهمیت مدیریت ریسک در صنعت بیمه اشاره نمود . وی همچنین نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی یافتن بازارهای سالم جهت فروش بیمه نامه را تشریح و از شبکه فروش و پرسنل شعب خواست تا تمام تلاش خود در جهت رسیدن به این هدف را به کار گیرند .
در ادامه مراسم مجید بنویدی عضو هیات مدیره به نقش روسای شعب به عنوان مدیران میانی در محقق ساختن اهداف استراتژیک شرکت اشاره نمود و افزود: روسای شعب وظیفه جاری ساختن تصمیمات مدیرعامل و مدیران ارشد در مسیر اداره شرکت را بر عهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: حاکمیت شرکتی استوار بر ۴ اصل عدالت، مسئولیت، پاسخگویی و شفافیت می باشد که پاسخگویی به مدیران ارشد، مشتریان و پرسنل اصلی ترین وظیفه مدیران میانی می باشد.
در ادامه مهندس صفدری مدیرعامل محترم در خصوص وظایف مدیران ستاد و روسای شعب و نمایندگان در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع ، عملکرد و افتخارات شرکت در سال گذشته و همچنین اهداف پیش رو در جهت کسب پرتفوی پیش بینی شده و مزیت های رقابتی بیمه “ما” به ارائه نکات مهمی پرداخت.
وی ضمن قدردانی از تمام مدیران و روسای محترم شعب در خصوص ویژگی های مثبت شرکت تصریح کرد: همکاران و نیروی انسانی همگی از نیروهای فنی،جوان، متخصص و زبده صنعت بیمه هستند، ضمن آنکه یکی از بزرگترین بانک های کشور یعنی بانک ملت و صندوق بازنشستگی وزارت نفت به عنوان سهامداران بزرگ این شرکت می باشند .
مدیر عامل شرکت بیمه “ما” در خصوص اهداف این شرکت تاکید کرد: به عنوان یک شرکت خدماتی فعالیت هایمان باید بر اساس دقت،سرعت ، شفافیت در اطلاع رسانی و رضایت مشتری باشد . ما باید فرصت ساز و فرصت طلب باشیم، بارزترین فرصت سازی شرکت بیمه “ما” بیمه پلنگ ایرانی است که منجر به شناخته شدن بیمه “ما” در سطح جامعه شده است و فرصت سازی از مهم ترین اصول مدیریت و بازاریابی است.
وی تصریح کرد: هدف شرکت محقق نمودن برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال می باشد، برنامه هایی که جنبه اجرایی نداشته باشند فاقد هیچ ارزشی است و اقدام و عمل شایسته لازمه خدمات بیمه گری می باشد. آشنایی با علم روز مدیریت، تبادل نظر در خصوص معرفی فرصت ها و محقق ساختن EPS سال ۹۶ از اساسی ترین اهداف شرکت می باشد
در پایان مراسم ، مهندس صفدری ضمن تجلیل از تمام کارمندان ، خواستار وفاق بیشتر بین همکاران و افزایش حس مسئولیت پذیری و پذیرش اشتباهات از جانب مدیران و روسای شعب در زمان بروز مشکلات شد و توجه به کسب دانش روز ذر مدیریت و بازاریابی را مورد تاکید قرار داد.
همچنین از روسای شعب بانک بیمه، یزد، بابل و سیرجان بعنوان مسئولین دارای عملکرد مناسب و شایسته در چندین شاخصه بررسی شده، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: 6110