پنج شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خانه » بیمه » برای سومین سال متوالی و به عنوان تنها شرکت بیمه ای موفق به دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد

برای سومین سال متوالی و به عنوان تنها شرکت بیمه ای موفق به دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد

بیمه رازی، برای سومین سال متوالی و به عنوان تنها شرکت بیمه ای موفق به دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در شانزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که نهم اسفندماه سال جاری مصادف با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار شد، تندیس طلایی حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.
این مراسم با حضور جناب آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، جناب آقای نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت و جمع کثیری از مدیران و صاحب نظران بخش های تولیدی، خدماتی و اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
هر سال، در روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بر اساس آیین نامه ارزیابی عملکرد واحد های اقتصادی، بنگاه های اقتصادی را شناسایی و پس از ارزیابی های لازم طی مراسمی به شرکت های برتر اهداء تندیس و گواهینامه دارد.
گفتنی است تندیس فوق توسط جناب آقای فرهاد خالقی، قائم مقام و سرپرست بیمه رازی دریافت شد و جناب آقای بهمن یزدخواستی، رئیس هیئت مدیره بیمه رازی نیز در این مراسم حضور داشتند.
گفتنی است حضور بیمه رازی در این همایش به سال ۸۹ بازمیگردد. بیمه رازی سال های ۸۹ و ۹۰ موفق به دریافت گواهینامه، سال های ۹۱ و ۹۲ موفق به کسب تندیس برنز و سال های ۹۳ و ۹۴ به عنوان اولین و تنها شرکت بیمه ای موفق به دریافت تندیس طلایی شد.
امسال نیز برای سومین سال متوالی و با حمایت مشتریان همیشه رازی، بیمه رازی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولیدکنندگان را در صنعت بیمه کشور دریافت کرد.

* کد خبر: 5579

این را نیز بررسی کنید

بیمه دانا

دکترکاردگر، مدیرعامل بیمه دانا مطرح کرد: توانمندسازی سرمایه انسانی، اصل مهم فرایند تکامل صنعت بیمه

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، ساختار نهادی صنعت بیمه در اکوسیستم مبتنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *