چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۹
خانه » ویژه » هر سه دقیقه در بانک پاسارگاد، یک دقیقه محاسبه می شود!

هر سه دقیقه در بانک پاسارگاد، یک دقیقه محاسبه می شود!

حمید رضا نصیری نژاد – پایگاه خبری خرد و کلان

من ماهی یک بار به بانک پاسارگاد شعبه ونک مراجعه می کنم، اما هر بار با عصبانیت آنجا را ترک می کنم.

در این شعبه، ۱۰ باجه وجود دارد که معمولا نیمی از آنها یا خالی است و یا دست کم به صورت مستقیم عملیات بانکی برای مشتریان انجام نمی دهد.

امروز به این شعبه بانک پاسارگاد مراجعه کردم و قصدم واریز وجه نقد به یک حساب بود. آن طور که در تصویر زیر مشخص است، شماره گرفتم و منتظر شدم. تعداد نفرات پیش از من ۳ یا چهار نفر بود.

پس از من تعداد زیادی مشتری جدید به شعبه وارد شدند و شماره گرفتند. با وجود گذشت زمانی قابل توجه، هیچ شماره جدید خوانده نمی شد و مشتریان همدیگر را نگاه می کردند. از ۱۰ باجه فقط دو باجه فعال بود، بقیه کارمندان در حال رفت و آمد بودند و رئیس شعبه هم مرتب مشغول صحبت کردن با تلفن بود.

من از این وضعیت عصبانی شده بودم و داشتم داخل شعبه قدم می زدم. یکی از کارمندان شعبه که اتفاقا سرش به کار دیگری گرم بود، متوجه ماجرا شد و از من پرسید چه کاری در شعبه دارم. گفتم که کارم واریز وجه است و او بدون نوبت کار من را انجام داد.

وقتی به وضعیت شعبه اعتراض کردم و گفتم که می خواهم موضوع را به رئیس بگویم، از من خواست که این کار را نکنم، چون در این صورت با همه کارمندان به یک شکل برخورد خواهد شد. من هم به خواسته او احترام گذاشتم.

آن طور که در عکس اول مشاهده می شود، قرار بود کل عملیات بانکی من ۸ دقیقه زمان ببرد، اما به لطف کارمندی که بدون نوبت کار من را انجام داد، ۲۵ دقیقه در شعبه معطل شدم؛ سه برابر آنچه که در بدو ورود پیش بینی شده بود، در حالی که حتما زمان واقعی انتظار من بیش از این بود.

* کد خبر: 5552

این را نیز بررسی کنید

زمزمه تعویق بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه

پس از اعلام رسمی به تعویق افتادن برگزاری اولین نمایشگاه آنلاین تخصصی صنعت بیمه، این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *