در دومین جشنواره برترینهای تبلیغات ایران، روابط عمومی بیمه ملت، موفق به کسب رتبه سوم در بخش گرافیک و طراحی شد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در جشنواره برترین های تبلیغات ایران که به عنوان بزرگترین رویداد تبلیغات ایران با شعار خلاقیت، اثر بخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری، با حضور متخصصان، اساتید و کارشناسان بین المللی این حوزه در تاریخ ۲۵ بهمن ماه برگزار گردید، روابط عمومی بیمه ملت بعنوان تنها شرکت بیمه حائز شرایط در این جشنواره، در بخش طراحی بروشور وکاتالوگ موفق به کسب مقام شد.
بر اساس این گزارش در مراسم اختتامیه این جشنواره از بین بیش از ۲ هزار اثر راه یافته به دبیرخانه جشنواره به انتخاب هیئت داوران آثار تبلیغاتی برگزیده کشور معرفی و قدردانی گردید.
گفتنی است، برگزیدگان از ۹ بخش اصلی تبلیغاتی شامل، تبلیغات محیطی، دیجیتال، چاپی و تبلیغات رادیو تلویزیونی توسط داوران صاحب نام ایرانی و بین المللی انتخاب شدند.
برچسب ها بیمه ملت
این را نیز بررسی کنید
مقدمات ورود حرفهای ایران معین به بیمهگری اتکایی فراهم است
مدیر عامل بیمه اتکایی ایران معین در نشست خبری با اصحاب رسانه گزارشی از دستاوردهای …