پنج شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خانه » ویژه » تنها دو شرکت بیمه، تعداد شکایت ها را کاهش دادند

تنها دو شرکت بیمه، تعداد شکایت ها را کاهش دادند

بررسی عملکرد سامانه رسیدگی به شکایات بیمه گزارن نشان می دهد طی دوره اول فروردین تا ۲۳ بهمن ماه سال های ۱۳۹۳، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵، تنها دو شرکت بیمه توانسته اند سیر شکایت بیمه گزاران را کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، سامانه آنلاین رسیدگی به شکایات بیمه گزاران حاکی از این است که همه شرکت های بیمه طی این دوره سه ساله به طور مرتب با افزایش شکایت همراه بوده و یا دست کم روندی نوسانی را تجربه کرده اند.

با این حال دو شرکت بیمه دی و نوین، روند کاملا نزولی را در این مدت به خود اختصاص داده اند.

اطلاعات منتشر شده از سوی بیمه مرکزی نشان می دهد شرکت بیمه دی طی دوره مورد اشاره در سال ۱۳۹۳ با ۶۱ مورد شکایت مواجه بوده که این عدد در سال بعد به ۴۷ مورد کاهش یافته و در سال جاری نیز به عدد ۳۷ رسیده است.

شرکت بیمه نوین نیز چنین شرایطی را تجربه کرده، به طوری که در سال ۱۳۹۳ با ۱۱۵ مورد شکایت، در سال بعد با ۸۵ مورد شکایت و در سال جاری با ۸۴ مورد شکایت مواجه بوده است.

* کد خبر: 5498

این را نیز بررسی کنید

سود خالص «بیمه مرکزی» ۴ برابر شد

اطلاعات مالی بیمه مرکزی که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که این سازمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *