چهارشنبه , ۱۵ تیر ۱۴۰۱
خانه » ویژه » تجربه کمپین متفاوت بیمه دی + موسیقی

تجربه کمپین متفاوت بیمه دی + موسیقی

شرکت بیمه دی در اقدامی خلاقانه و بدون هیاهوی تبلیغاتی صرف، کمپین تبلیغاتی کوچک اما زیبایی را در مجتمع تجاری کوروش راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، مراجعه کنندگان از درب جنوبی مجتمع کوروش، این روزها با اتاقک کوچکی مواجه می شوند که با پیامی متنی از آنها می خواهد «موسیقی زندگیت رو بساز!»

روال کار به این شکل است. به داخل اتاقک می روید و روی یک صندلی می نشینید. رو به روی شما یک مانیتور و یک دوربین کوچک وجود دارد. روی مانیتور سوالاتی مطرح می شود و مخاطب به آنها پاسخ می دهد.

این سوالات حول محورهای اصلی آینده نگری، آموزش و مطالعه، مسئولیت اجتماعی، معاشرت با خانواده، فعالیت بدنی و دخل و خرج است. پنج آدم خندان تا گریان، گزینه هایی هستند که می توانید آنها را برای پاسخ دهی انتخاب کنید.

در مرحله ماقبل آخر، دیاگرامی نمایش داده می شود که نتیجه هارمونیک پاسخ های شما به سوالات است.

پس از این، از کابین خارج می شوید و روی یک صندلی که همان محوطه قرار دارد می نشینید. بر اساس پاسخ هایی که به سوالات داده اید، قطعه ای موسیقی و قطعه ای فیلم تهیه شده است. با در اختیار گرفتن یک عینک و یک گوشی، می توانید از نتیجه صوتی و تصویری این آزمون لذت ببرید.

در نهایت به شما گفته می شود که این یک اقدام تبلیغاتی از سوی شرکت بیمه دی است و کارتی دریافت می کنید که با آن می توانید هنگام خرید بیمه نامه عمر در ماه دی از شرکت بیمه دی، ۱۰ درصد حق بیمه سال اول خود را هدیه بگیرید. می توانید اکنون به یکی از قطعات ساخته شده در این روند گوش بدهید.

* کد خبر: 5397

این را نیز بررسی کنید

گام بلند بانک رفاه کارگران برای ایجاد نارضایتی در مشتریان!

در روزهایی که سازمان تامین اجتماعی، مشغول به روز رسانی سامانه قدیمی samt و اجبار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *