پنج شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خانه » بانک » بانک ایران زمین با ارایه خدمات نوین نیازهای مشتریان را تامین می کند

بانک ایران زمین با ارایه خدمات نوین نیازهای مشتریان را تامین می کند

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین و مدیر امور شعب استان های این بانک از شعب شیراز بازدید و با کارکنان این شعب دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در سفری دو روزه پویان شاد معاونت عملیات بانکی ویزدانجو مدیر شعب استان ها از شعب استان فارس دیدار کرده با مسئولین و همکاران این استان به گفت و گو پرداختند.
پویان شاد در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان گفت: بانک ایران زمین جلب رضایت مشتریان را به عنوان استراتژی اصلی خود تعیین کرده و می‌کوشد با بهره‌مندی از سرمایه انسانی زبده و ارایه خدمات نوین نیازهای بانکی مشتریان را تامین کند.
پویان شاد دراین بازدیدها مواردی را از جمله راهکارهای جذب منابع، صدور ضمانت نامه و خط مشی کلی بانک را به پرسنل یادآوری کرد.
لازم به ذکر است شعب شیراز، ساختمان مدیریت و شعب شهرستان مرودشت و زرقان شعبی بودند که علیرضا پویان‌شاد معاون عملیات بانکی و مصطفی یزدانجو مدیر شعب استانها از آنها بازدید و با تک تک همکاران در محیطی صمیمی گفت‌وگو کردند.

* کد خبر: 5214

این را نیز بررسی کنید

ایران زمین

افزایش قابل توجه وصول مطالبات غیرجاری در بانک ایران زمین

بانک ایران زمین توانسته است با اعمال سیاست های کنترلی و افزایش تحرک در حوزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *