جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازید و گفتگوی صمیمی وزیر ارتباطات و هیات همراه از غرفه آپ در نمایشگاه الکامپ

دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جناب آقای دکتر جهانگرد معاون وزیر و جناب آقای مهندس سعادت رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای در بازدید از غرفه آسان پرداخت و در گفتگویی صمیمی با مدیران این شرکت، با نخستین ماژول پرداخت درون برنامه ای (SDK) ویژه اپلیکیشنها و کسب و کارهای آنلاین و سامانه پرداختِ آسانِ بدون کارت (تله پرداز) ویژه کاربران اپلیکیشن آپ ارائه شده توسط شرکت آسان پرداخت آشنا شدند و از خدمات و نوآوری های این شرکت در این حوزه تقدیر کردند.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه این دیدار اذعان داشتند: اینکه آسان پرداخت به عنوان یک استارتاپ وظیفه خود در حوزه حمایت از ایده های نوین را از یاد نبرده است بسیار ارزشمند و شایان تقدیر است.
جناب آقای واعظی در این بازدید اعلام کرد که دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم از ارائه هر کمکی در این حوزه دریغ نخواهد داشت.
آسان پرداخت امسال در نمایشگاه الکامپ ضمن رونمایی از فناوری های جدید در حوزه پرداخت الکترونیک، غرفه ای را به حمایت از استارتاپها و صاحبان ایده در سالن ۴١ نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران اختصاص داده است.

کد خبر: 5181

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *