سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آغاز پنجمین جشنواره بیمه های زندگی بیمه رازی

پنجمین جشنواره بیمه های زندگی شرکت بیمه رازی با عنوان جشنواره شایستگان از روز ۱۳ آذر ماه همزمان با” روز بیمه” آغاز خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، فرشید بخشی، معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه رازی، با اعلام خبر مذکور اظهار داشت: پنجمین جشنواره بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه رازی با عنوان
” جشنواره شایستگان ” از روز شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ همزمان با روز گرامیداشت صنعت بیمه آغازمی شود و تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ادامه خواهد یافت.
معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی افزود: هدف از برگزاری جشنواره های بیمه های زندگی علاوه بر ایجاد روحیه رقابت و همکاری در شعب و نمایندگان شرکت بیمه رازی، ترویج و توسعه بیمه های زندگی و نهادینه کردن بیمه های عمر و سرمایه گذاری در جامعه است.
بخشی اضافه نمود که برای بیمه گذارانی که در ایام جشنواره بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری خرید نمایندتسهیلات بسیار خوبی در نظر گرفته شده است و علاوه برآن در پایان جشنواره نیز به قید قرعه به ۲۲ نفر از بیمه گذاران جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. وی خاطر نشان کرد که علاقمندان می توانند از هفته آینده به شعب و نمایندگان شرکت بیمه رازی در سراسر کشور مراجعه نمایند و از شرایط فراهم شده برخوردار گردند.

کد خبر: 5014

این را نیز بررسی کنید

البرز

یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز

همزمان با پخش برنامه شب خوش از شبکه ۳ سیما در ایام تعطیلات نوروزی، برنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *