سه شنبه , ۹ خرداد ۱۴۰۲

ظرفیت رسانه ای بیمه مرکزی احیا شد

رویکرد رسانه ای بیمه مرکزی پس از حضور عبدالناصر همتی در راس آن به شکل محسوسی تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، دوره ریاست محمد ابراهیم امین بر بیمه مرکزی، نه تنها برای بیمه گران بلکه برای خبرنگاران هم دوره مطلوبی نبود. او حتی به همکارانش در روابط عمومی بیمه مرکزی اجازه نمی داد اظهاراتش را به شکل خبری تنظیم کنند.

در دوره ریاست عبدالناصر همتی اما این روند کاملا دگرگون شده است. او نه تنها از سایت بیمه مرکزی به خوبی برای اطلاع رسانی اقداماتش بهره می برد، بلکه از ابزارهای نو نیز برای این کار استفاده کرده است. کانال تلگرامی بیمه مرکزی که بسیار پرکار است و در مدت کوتاهی تعداد اعضایش به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده، در دوره او راه اندازی شد.

او از کارشناسان رسانه ای در تیم روابط عمومی استفاده کرده و به خوبی همکارانش را درباره نحوه ارتباط با خبرنگاران توجیه کرده است. تمام اخبار صنعت بیمه در رسانه ها را رصد می کند و تلاش کرده حتی خبرنگاران حوزه اش را از نزدیک بشناسد.

تلاش برای روشنگری درباره بیمه زائران اربعین و نیز صدور پیامی برای تسلیت و نشان دادن کارکرد «بیمه» پس از حادثه قطار سمنان نیز استفاده هوشمندانه او از ظرفیت رسانه را به رخ کشید.

کد خبر: 4989

این را نیز بررسی کنید

بیمه مرکزی: فسادی در صنعت بیمه وجود ندارد!

با گذشت حدود یک سال از انتصاب اعضای ستاد «مبارزه با مفاسد اقتصادی در صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *