جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برندگان طرح«باآینده ۱+۳»؛چهارمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده مشخص شدند

مراسم قرعه‌کشی چهارمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده، با عنوان «با آینده ۱+۳»، روز یک‌شنبه، ۲۳ آبان‌ماه سال جاری در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در این مراسم، برندگان خوش‌شانس ۳۳۳ جایزه طلایی پیش‌بینی شده، شامل: ۳ قطعه شمش طلای ۳۰۰ گرمی، ۳۰ قطعه سکه تمام بهار آزادی و ۳۰۰ قطعه شمش طلای ۱ گرمی مشخص شدند.

طرح «آینده ۱+۳» طی بازه‌زمانی ۱۶ مرداد ماه لغایت ۱۶ آبان‌ماه سال جاری و به‌منظور گسترش فرهنگ بهره‌برداری از بانکداری نوین و نیز ایجاد ارزش‌افزوده برای هم‌وطنان گرامی از سوی بانک آینده به‌مرحله اجرا در آمد. بر اساس این طرح، کلیه مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک بوده و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام نمودند، با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی و انجام تراکنش‌های غیرحضوری، اقدام به کسب امتیاز می‌کردند.

گفتنی است؛ اسامی برندگان طرح «آینده ۱+۳» باشگاه مشتریان بانک آینده در تارگاه رسمی بانک آینده قابل مشاهده می باشد.

جهت کسب هرگونه اطلاعات تکمیلی، با مرکز ارتباط مشتریان بانک با شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

یادآوری می‌نماید؛ پنجمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده از اول آذر ۱۳۹۵ آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد. مردم عزیز و مشتریان گرامی می‌‌توانند با افتتاح حساب و یا افزایش موجودی با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی بانک و انجام تراکنش‌های غیرحضوری و جمع‌آوری امتیاز بیش‌تر در این مرحله، به‌عنوان اعضای باشگاه، در شمار برندگان خوشبخت پنجمین مرحله قرعه کشی باشگاه بانک آینده قرار گیرند.

 

کد خبر: 4945

این را نیز بررسی کنید

 دستورالعمل نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیربانکی موسسات اعتباری

بانک مرکزی دستورالعمل «نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیربانکی موسسات اعتباری» را به شبکه بانکی ابلاغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *