جمعه , ۷ آذر ۱۳۹۹
خانه » بانک » از بانک سینا بیاموزید

از بانک سینا بیاموزید

بانک سینا در دو حرکت اخیر خود، به خوبی مسئولیت اجتماعی اش را به رخ کشیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، مدتی است بانک سینا برای تبلیغات رادیویی افتتاح حساب های قرض الحسنه اش بر خلاف بسیاری از بانک ها که بر دریافت جوایز متعدد در قرعه کشی تاکید دارند، بر توسعه فرهنگ قرض الحسنه و کمک به نیازمندان تمرکز کرده است.

پیش از این بانک مرکزی به بانک ها توصیه کرده بود از پررنگ کردن مسائل مادی و تبلیغات رنگارنگ برای افتتاح حساب های قرض الحسنه دست بکشند. همه یادشان هست در دوره ای، برخی بانک ها برای حساب های قرض الحسنه خودروی بنز آخرین مدل جایزه می دادند. این روند موضوع مهم قرض الحسنه به عنوان یک سنت پسندیده الهی را به شدت تحت ناثیر منفی قرار داده بود.

بانک مرکزی اگر چه این موضوع را منع کرد، اما برخی بانک ها به روال قبلی ادامه داده و در تبلیغات افتتاح حساب های قرض الحسنه خود همچنان بر ارائه جوایز نقدی با اعداد بزرگ تاکید دارند. با این حال بانک سینا این سنت غلط را شکسته و بر منافع معنوی و کمک به نیازمندان در آگهی های تبلیغاتی خود تمرکز کرده است.

در اقدام دیگری، بانک سینا با ارسال پیامکی به مشتریان خود از آنها خواست اطلاعات بانکی را هنگام استفاده از اینترنت بی سیم در مراکز عمومی وارد نکنند.

این اقدام آگاهی بخش هم می تواند مشتریان را از انجام یک اقدام خطرناک منع کند، هم این که نشان می دهد این بانک برای مشتریان خود ارزش قائل است. در واقع بر خلاف پیامک های برخی بانک ها که فقط مشتریان را به دریافت وام با سودهای کلان تشویق می کند، کسر از حساب به بهانه های مختلف را یادآوری می کند و یا به دلیل دیرکرد یک روزه اقساط وام آنها تهدید می کند، بانک سینا مشتریان را به حفظ اطلاعاتشان ترغیب می کند.

screenshot_2016-10-23-14-43-55

* کد خبر: 4751

این را نیز بررسی کنید

ایران زمین

افزایش قابل توجه وصول مطالبات غیرجاری در بانک ایران زمین

بانک ایران زمین توانسته است با اعمال سیاست های کنترلی و افزایش تحرک در حوزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *